|
nou wij vieren dit jaar meer kerstmis dan sinterklaas (ik vind kerstmis ook belangrijker dan de sint..), dit jaar met sinterklaas alleen gedichten en kado's (en als je wil een surprise), komt omdat mijn zussen en broer allemaal al het huis uit zijn en dus heeft blijkbaar niemand tijd om een suprise te maken.. maar met kerstmis doen we met kado's (een beetje van de kerstman en een beetje van je zelf (ouders ).. trouwens de sfeer met kerst vind ik altijd erg vet.. lekker gezelli!!  
___________________
"Time Changes.. Only I can predict Its path..", -The TimeMaster

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!
|