Såg den här tråden i "Music Discussion". Jävlar vad skillad kille, antingen är han sjukt taggad eller så har en förkärlek till en viss export produkt från sydamerika.
Vad tycks?
Aug-11-2005 21:20
Vizay
immiNspired
Registered: Dec 2001
halliwell är rent igenom galen när det kommer till att leka med musiken. Han e som gielen fast 100 gånger värre OCH med den stora skillnaden att han lyckas hantera "leken"
eddie e kung på mixern imo
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
Han påminner faktiskt lite om mig när jag står och lirar här hemma och persiennerna är fördragna. Enda skillnaden är bara att när jag löper amok på mixerbordet så låter det som oftast för jävligt Spelar jag inför folk så uppträder jag dock aningen mer civiliserat
Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by Laszlo
Han påminner faktiskt lite om mig när jag står och lirar här hemma och persiennerna är fördragna. Enda skillnaden är bara att när jag löper amok på mixerbordet så låter det som oftast för jävligt Spelar jag inför folk så uppträder jag dock aningen mer civiliserat
ska be å få hoppa med i galen @ home klubben
står å dansar å skuttar å leker ball när jag lirar hemma, sen blir man tokfeg dom få gångerna man spelar ute å står som en staty å smådiggar ^^