Eeh man, ik had gezien bij de TL topic dat er nog veel mensen van op TA aan deelnamen, waar moetk het anders vragen?? En als ik een antwoord heb mag dezen topic weg ze. Kalm
Originally posted by IgnazZio
Eeh man, ik had gezien bij de TL topic dat er nog veel mensen van op TA aan deelnamen, waar moetk het anders vragen?? En als ik een antwoord heb mag dezen topic weg ze. Kalm
Ik ben kalm Je kan het in 'off-topic' plaatsen.
Best effe een mailtje naar Jim sturen.
Aug-17-2005 11:39
pooley
In Search Of ...
Registered: Apr 2003
Location: near Brussels
Was er nu erg aan nieuw topics maken?
___________________
Aug-17-2005 11:43
FUSyke
Supreme tranceaddict
Registered: May 2004
Location: Wetteren
quote:
Originally posted by pooley
Was er nu erg aan nieuw topics maken?
Je kan zo voor alles en nog wat een nieuw topic openen. Ik hou het graag overzichtelijk + orde en netheid Maar dat is mijn mening hé
Aug-17-2005 11:46
Xilver
Driven by passion
Registered: Apr 2004
Location: Wilrijk, Belgium
Kvind dit toch ook beter dan in de offtopic thread of een van die andere threads te gaan zitten zoeken en zoeken. Nothing wrong with it?