|
סוף סןף חזרתי!!
אחרי 3 שבועות של סבל בלי המסך שלי ששלחתי לתיקון ובלי להוריד מוסיקה
ובלי להיות בעינינים
סוף סוף קיבלתי את המסך ובסך הכל זה היתה בעיה של 5 דקות לתקן.
אני מניח שאת כל הטרקים שהפסדתי ב3 שבועות האלה אני לא יוריד כי זה מה
שקורה שיש לך אינטרנט שמוריד על 2 קילו בית לשניה
אבל מה שבאמת רציתי להגיד זה מה שלומכם וראיתי שיש פה מלאן חדשים אני מניח שזה טוב עוד בסוף הפורמ הישראלי שלנו יהיה השולט פה
ואם כבר כתבתי הודעה שזה לא קורה הרבה אז תגידו לי בקשה איפה אני קונה ציוד בזול או אם למישהו יש קשרים שיכול להשיג לי ציוד בזול??
מה שאני רוצה לקנות זה
vestax pcv 275
cdj 100s x2
תודה מראש אריק

___________________
NeveR ForgeT : Its All AbouT The Music!!!
ואל תשכחו: אני ילד מניאק שלא נוסע עם חברים לאכול שהם רעבים
וגם הנטיות המיניות שלי מעורערות!!!
|