Den var ruggugt bra... längtar SÅÅÅ efter dem andra.
___________________
Daniel
Dec-19-2001 22:01
WhiteRussian
Hooked on smack
Registered: Oct 2001
Location: Stockholm
*suck* Ska se den den 25:e...vill egentligen se den tidigare men jobbar fram tills dess.
Mitt mål här i livet är att aldrig mer jobba på julafton, ALDRIG igen gör jag det...
Förresten, funkade Arwen bra? Hennes roll är juh ganska så mycket utbyggd från böckerna där kvinnofolket inte gör så mycket....alls,
___________________
Top Tunes:
Deepsky - Talk Like a Stranger (Skylark Dub)
Electric Tease - Tear It Up (Richard K's Ripped Remix)
Jose Zamora & C.Nemmo - Lochness (Dub Mix)
--- DanceSafe
Dec-19-2001 22:31
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
Location: Sweden
quote:
Originally posted by Vitryss Förresten, funkade Arwen bra? Hennes roll är juh ganska så mycket utbyggd från böckerna där kvinnofolket inte gör så mycket....alls,
sjukt mkt utbyggd från att endast nämnas i ca 2 meningar i bok 1 och ytterligare ett fåtal i slutet på 3e boken, till att få en huvudroll, det är en relativt fin upphöjning
att sen helt ta bort en mkt viktigare person som Tom Bombadill gör ju inte saken mer logisk
men jag har ju inte sett filmen ännu, bara hört att den ska vara väldigt bra, ser fram emot den 22e
Dec-19-2001 22:38
Aendy
Lifeaddict
Registered: Aug 2001
Location: Hammervillageheights
Hmm, verkar som jag trots allt kommer gå och se LOTR, tyvärr på obestämd tid men hoppas.....
___________________
I never had any friends later on like those I had when I was twelve. Jesus, does anyone?
You and me, me and you, we�re the only ones in our song?
Dec-19-2001 23:31
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Location: La La Land
OK
Jag har möjlighet att gå och se filmen, en kompis har biljett till den 28e. Men jag ska nog hoppa över det, ska förmodligen ut med en pingla istället å festa lite...
Får väl ta det nästa år...
Såg på Z-TV om filmen, den där lång hårige ludna saken till filmkritikern hylla den som fan. citat: tyvär så finns det inte fler än 5 Z att ge men den är värd mer.
va skönt att dom spolat tom bombadill han förstör ju bara..
___________________
Ohm Nama Shivaya
Dec-20-2001 13:13
WhiteRussian
Hooked on smack
Registered: Oct 2001
Location: Stockholm
quote:
Originally posted by Ravesquad va skönt att dom spolat tom bombadill han förstör ju bara..
BLASHPEMY!
Tom Bombadill är juh tuffast, värsta snygga bruden, en egen skog, full koll på allt där, odödlig, magiker.
Han vill jag vara..
Nämen seriously, han fyller kanske ingen viktigt funktion men jag tycker han är minst lika kul att läsa om som de andra lite skumma bikaraktärerna, finns juh en del...
___________________
Top Tunes:
Deepsky - Talk Like a Stranger (Skylark Dub)
Electric Tease - Tear It Up (Richard K's Ripped Remix)
Jose Zamora & C.Nemmo - Lochness (Dub Mix)
--- DanceSafe
Dec-20-2001 13:23
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
Location: Sweden
^^^ håller med
ananrs kan man ju plocka bort många händelser, bara de plockas ut "kirurgiskt" rätt, så märks de ju inte att dom skulle ha varit med...