|
Re: קבלו איזה די ג'יים יש בארץ הזאת
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
אחותי קוראת ראש אחד אז אני תמיד לוקח לה ומסתכל על
מדור שנקרא קרחנה
ויש שם טור שבועי כל פעם די ג'יי אחר שנותן את חמשת הטראקים הגדולים לפי דעתו
השבו היה את די ג'יי חיון
אני לא מאמין אבל החמישה הגדולים שלו היו:
אין סיכוי שתאמינו לי אבל בכל זאת
1. SONO - KEEP CONTROL
2. IIO - RAPTURE
3. KYLIE MINOUGE - CAN'T GET YOU OUT OF MY HEAD
4. SAFRI DUO - PLAYED A LIVE
את חמש אין מצב שאתם תצליחו לנחש
אבל זה
5. JENNIFER LOPEZ - AIN'T IT FUNNY (CLUB MIX) |
ייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייוווווווווווווווווווווווווווווווו
וווווווווווווווווווווווווווווווווווווו
תגיד אין לך משהו אחר לעשות בחיים (בלי לפגוע) אתה כל היום מתלונן על ה
DJ'S
או על המצב של המוזיקה בארץ,חלאס! מבינים מבינים מבינים מה לעשות...
די אולי (בכלליות)תפסיקו עם הטופיקים האלה?
___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft

James Holden is my only GOD!
|