Weet iemand waar sets te vinden zijn en te downloaden? Vooral die van Marco V, Dave Clark (als die is uitgezonden) en Mauro zijn de moeite waard om te downloaden! Marco V was zeker goed bezig!
ja idd Marco V was vet ondanks de pauzes de hele tijd..
livesets altijd welkom
Dec-30-2001 14:48
DJ-Koen
Junior tranceaddict
Registered: Aug 2001
Location: Delft, Netherlands
Hehe...pauzes?
Hij draaide gewoon tot 2 keer aan toe het geluid plat...misschien kon de koeling van de versterkers het niet aan? hehe.
Bij X-press 2 was er ook al iets met het geluid...die bas bij 'Smokemachine' ging een beetje kraken .
___________________
Music is the answer...
Dec-30-2001 15:13
Muppet
animal
Registered: Apr 2001
Location: Holland, Vught
De set van marco v ios al gereleased...zie de thread bij tracklisten. Maar de set wil ik heeeeeeeel graag hebben
Greetz Muppet
P.s heb even de tracklist gekopieerd..
Marco v-live at Innercity
01. Marco V - Simulated
02. Milo - Jungle of Mirror
03. ID
04. ID
05. Reloop - Fucking Society
06. ID
07. DJ Bismark - Primitive Love [Train Mix]
08. Marco V - G.O.D.D [Original Mix]
09. ID (Marco Bailey?)
10. Katana - Gemini?? (I missed this part, so im not sure, but the new katana track is called gemini)
11. Green Martian - Industry
12. ID
13. ID
14. ID
15. Damn Noa - Home (Like A Prayer) (Marco V.Ision Rework)
16. ID
17. Faithless - Tarantula [Hiver And Hammer Remix]
18. ID
19. Cosmic gate - Exploration of Space [?Remix?]
20. ID
21. DJ Tiësto - Urban Train [Cosmic Gate Remix]
22. Derb - Derb
23. K-Traxx - Noise Tool
24. Marco V - Simulated [V.ision mix]
Nee, sorry lui. Jullie zullen denk ik nog ff geduld moeten hebben voordat ze normaal op internet staan..
GReeTZ
___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
Dec-30-2001 15:52
Flippe
Snap jij het wel ?
Registered: Sep 2001
Location: Asten, Netherlands
zal idd nog wel ff dure
___________________
Dec-30-2001 17:36
mafiasven
tranceaddict
Registered: Oct 2001
Location: Eindhoven
quote:
Originally posted by Flippe zal idd nog wel ff dure
had ik t toch maar opgenomen, naja volgende keer beter.
Dec-30-2001 17:42
HiGH_NrG
Als een gek!
Registered: Jun 2001
Location: Vanzelfsprekend!
Ik krijg ze zo geupload ...
Dec-30-2001 18:28
John
In Praise Of The Sun
Registered: Sep 2001
Location: Delft / Den Haag / Dordrecht,
TE sets waren ook vrij snel op i-net dus waarom deze niet?
ik verwacht binnen een week alles uit de main op internet en dat ze maar mogen beginnen met marco v