Innercity Foto's (mocht je meer willen zien, je weet waar je kunt kijken..)
Dec-30-2001 16:57
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Location: Breathtaking!
Geslaagt feest, maar wel een beetje errug druk ofnie.
___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
Dec-30-2001 17:02
Flippe
Snap jij het wel ?
Registered: Sep 2001
Location: Asten, Netherlands
da ziet er vet uit!@
___________________
Dec-30-2001 17:35
moogwai
In TrancEaddict We Trust
Registered: Oct 2000
Location: 013
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_! Geslaagt feest, maar wel een beetje errug druk ofnie.
Ja vind ik ook.. bij die tweede foto is het wel erg "knus"
Dec-30-2001 17:52
HiGH_NrG
Als een gek!
Registered: Jun 2001
Location: Vanzelfsprekend!
Bij Marco V was de drukte het ergste...brrrr. Maar gewoon beetje je eigen dans ruimte maken...daarna was t nie zo'n probleem meeer
Dec-30-2001 18:23
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
quote:
Originally posted by HiGH_NrG Bij Marco V was de drukte het ergste...brrrr. Maar gewoon beetje je eigen dans ruimte maken...daarna was t nie zo'n probleem meeer
idd.. na een half uurtje ofzo gingen de mensen die het te hard vonden weg en had je op zich wel genoeg ruimte om lekker te kunnen dansen.. maar omg wat draaide marco v toch extreem lekker hard!! w000tt!! Obi hoe zat het eigenlijk met die 3 stiltes, dat waren geen fouten van marco toch, hij zat volgens mij tegen die kastjes aan te schoppen, wat was er nou precies gebeurd..
Registered: Sep 2001
Location: Delft / Den Haag / Dordrecht,
gewoon crap apperatuur
en et begin van marco was idd extreem druk en waarom die ene gang nou werd afgesloten??? moes ik helemaal oplopen...(lees rennen want ik wilde nix missen, moet er raar uitgezien hebben hehehe)
Registered: Nov 2001
Location: Amsterdam, The Netherlands
TimeportE, dat waren idd volgens mij geen fouten van Marco, hij zag er erg boos uit op dat grote scherm was echt een lekkere set, maar tering man die Mauro draaide ook echt een lekkere set
Met de drukte viel het mij nog best mee eerlijk gezegd, maargoed... ziek feest man, echt beter
Dec-30-2001 20:43
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13
Hey obez
Weet je nog? Dat meisje dat wou dat je naar beneden sprong vanaf t podium? Dat was IK! Vandaar dat je niet wou
Ik wou kijke of je misschien een singeltje kon laten signeren door de King Himself Omdat ik bezig ben met een gesigneerde cd + meeting foto collage lol
Maar ja...je had t ook druk met die vette foto's maken Ik had je ook niet eens herkend maar M5 zei opeens "hey da's Obi"
Anywayz.....je mag mijn complimenten doen aan degenen die dit feest mogelijk hebben gemaakt, want ik heb een fantastische TOP-avond gehad! Van begin tot eind heb ik flink getwist en geshaked en mijn Liwaddese maatje Joop! heeft gewoon de gedeelde 1e plaats op de Twix Mixkampioenschap gehaald En de muziek was VET..en t geluid was TOP (ooowwwwwwwwww......die techno zaal....AAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!!! ) en de aankleding vond ik ook heel geslaagd (jammer alleen van die Mauro PicoTo naamsfout op die tv's ) en t barpersoneel was snel (doh! mijn ex-collega's ) en de garderobe was goed gedaan, en jullie hadden zand gestrooid buiten...en de sfeer was FANTASTISCH.....ennu...last but not least..ik was NUCHTER!!!!!!! ik vond t een hele goede zet...en daarom is t xtra cool dat t feest me zo goed bevallen is
ok...genoeg geflashbacked
___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there
Dec-30-2001 21:34
Obi
Senior tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: Amsterdam
quote:
Originally posted by Miss Proximus Hey obez
Weet je nog? Dat meisje dat wou dat je naar beneden sprong vanaf t podium? Dat was IK! Vandaar dat je niet wou
Ik wou kijke of je misschien een singeltje kon laten signeren door de King Himself Omdat ik bezig ben met een gesigneerde cd + meeting foto collage lol
Maar ja...je had t ook druk met die vette foto's maken Ik had je ook niet eens herkend maar M5 zei opeens "hey da's Obi"
Whehe Op dat moment was de afsluiting van het feest, had geen tijd om helemaal trappetje af te gaan enzo.. Sorry.. En het was nét iets te hoog om te springen Trouwens, ik had nét de tweede foto van boven gemaakt toen je riep
Ik had op dat moment ook geen flauw benul wie je was.
quote:
Anywayz.....je mag mijn complimenten doen aan degenen die dit feest mogelijk hebben gemaakt, want ik heb een fantastische TOP-avond gehad! Van begin tot eind heb ik flink getwist en geshaked en mijn Liwaddese maatje Joop! heeft gewoon de gedeelde 1e plaats op de Twix Mixkampioenschap gehaald En de muziek was VET..en t geluid was TOP (ooowwwwwwwwww......die techno zaal....AAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!!! ) en de aankleding vond ik ook heel geslaagd (jammer alleen van die Mauro PicoTo naamsfout op die tv's ) en t barpersoneel was snel (doh! mijn ex-collega's ) en de garderobe was goed gedaan, en jullie hadden zand gestrooid buiten...en de sfeer was FANTASTISCH.....ennu...last but not least..ik was NUCHTER!!!!!!! ik vond t een hele goede zet...en daarom is t xtra cool dat t feest me zo goed bevallen is
ok...genoeg geflashbacked
Thanx for the compliments Ik heb het zelf ook TOP gehad. Heb maar 4 uurtjes geslapen vanochtend en heb wel wat pijn aan mijn voetjes van het 24 uur non-stop door die fucking grote RAI heenlopen/ steppen maar het is het waard!
Dec-30-2001 21:57
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Location: Breathtaking!
quote:
Originally posted by Miss Proximus last but not least..ik was NUCHTER!!!!!!! ik vond t een hele goede zet...en daarom is t xtra cool dat t feest me zo goed bevallen is
ok...genoeg geflashbacked
En beviel dat, nuchter zijn....
I wil dat nog ff uistellen als je dat niet erg vindt.
(K)
GReeTZ
___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..