Ok.. Eindelijk heb ik de set van Marco V weten te krijgen...
Deze zal ik morgen gaan uploaden en zal morgen tegen de avond online zijn.. Ik ben nu op zoek naar een snelle FTP.. (public)
Ik wil alleen ff weten of er nog wel intresse naar is..
greetz ---watchout---
Jan-01-2002 23:15
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Location: Breathtaking!
Das mooi dat je dat wilt doen, maar ik denk dat de meesten m hier al wel hebben (+ alle andere sets van IC). Maar ik hou je niet tegen...
GReeTZ
___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
Jan-02-2002 00:05
John
In Praise Of The Sun
Registered: Sep 2001
Location: Delft / Den Haag / Dordrecht,
ik denk zeker dat er intresse voor is, maar ik heb em al =)
als je picotto of benny rodriguez gaat uppen dan wilik et wel ff weten
mzzzls
___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
Jan-02-2002 12:35
djq4
tranceaddict in training
Registered: Nov 2001
Location: Amsterdam, The Netherlands
Ik heb wel de hele Marco V set, maar een 44:16 minuten versie van Mauro Picotto (mauro_picotto_-_live_at_innercity_12292001-mob), is hier een 2 uur versie van? want ik heb hard staan stampen om Picotto, en dat wil ik graag herleven
is die CABLE versie gewoon de volle 2 uur?
thanks
Jan-02-2002 14:25
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Location: Breathtaking!
quote:
Originally posted by djq4 Ik heb wel de hele Marco V set, maar een 44:16 minuten versie van Mauro Picotto (mauro_picotto_-_live_at_innercity_12292001-mob), is hier een 2 uur versie van? want ik heb hard staan stampen om Picotto, en dat wil ik graag herleven
is die CABLE versie gewoon de volle 2 uur?
___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
Jan-02-2002 14:32
Kamaya
....You Are Sleeping....
Registered: Jun 2001
Location: Groningen/Leiden, The Netherlands
Ik ben ook zeker geinteresseerd in die sets, marco v, picotto en sven vath waren echt goed en ik ben dan ook helemaal uit m'n dak gegaan op IC, maar hoe komen jullie allemaal aan die dingen?
Ik heb AG helemaal afgezocht, winmx, kazaa (god mag weten waarom), dus, hoe komen jullie eraan?!?
ik bedank alvast degene die mij uit mijn lijden verlost.
___________________
This is my sig.
Jan-02-2002 14:36
watchout
Junior tranceaddict
Registered: Jul 2001
Location: Netherlands
ok, ik ga hem nu uploaden.. Stay tuned.. =)
greetz ---watchout---
Jan-02-2002 15:13
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
Location: Rosmalen, Holland
maak er maar een nieuwe thread voor, heb ik weer iets om te sticken