Ik heb nog niet alle afleveringen gezien en ik ben er nog niet helemaal uit, maar voorlopig gaat mijn voorkeur uit naar Eddy Merckx. Hij is de enige Belg die me echt trots doet voelen dat ik Belg ben.
De documentaires kunnen online bekeken worden op deze pagina. Je kan op de site stemmen tot en met 1 december.
Nov-21-2005 15:09
The Freezzz
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2004
Waarschijnlijk een basketballer...
Nov-21-2005 15:17
pooley
In Search Of ...
Registered: Apr 2003
Ik.
Nov-21-2005 15:24
Dark Apostle
Went metal
Registered: Aug 2002
Ik heb Ambiorix altijd een beetje cool gevonden.
Nov-21-2005 15:43
Nabistai
WodkAddict
Registered: Sep 2002
Geef mij dan maar Mercator. Zolang het maar ni Merckx wordt.
Het doel van een heel deel hier is niet over muziek te praten maar door zijn deelname aan discussies een zo groot mogelijk intellect proberen aan de dag te leggen en daarmee een rare vorm van zelfbevrediging in werking stellen. 'It's a strange world'
Nov-21-2005 15:55
diddi
Trance 4 ever
Registered: Aug 2003
Toch den Eddy ni zekers... Veel respect voor diene pee, ma ik vind dat er dan toch wel straffere Belgen hebben rondgelopen zenne.
Vesalius!
Nov-21-2005 15:57
mellow_head
I Kill For You
Registered: Aug 2004
quote:
Originally posted by Dark Apostle
Ik heb Ambiorix altijd een beetje cool gevonden.
Vind het ook sjiek da zn standbeeld in Tongeren staat
Registered: Jan 2004
geen van die mensen eigenlijk... Ik weet alvast wel dat Eddy Merckx NIET mag winnen. Ge wordt imo geen grootste belg door rapper dan een ander op een fiets te rijden...
Nov-21-2005 16:09
Dark Apostle
Went metal
Registered: Aug 2002
quote:
Originally posted by Bertn
geen van die mensen eigenlijk... Ik weet alvast wel dat Eddy Merckx NIET mag winnen. Ge wordt imo geen grootste belg door rapper dan een ander op een fiets te rijden...
Hadden ze er de Familei Phaffy er tss gezet, dan had die nog als hele familie met de prijs gaan lopen, op dat punt zijn Belgen (Vlamingen) redelijk oppervlakking imo.