|
Re: Yves Deruyter - Infinity
| quote: | Originally posted by Icone
Wat is dit precies voor een release?
De A-kant lijkt op een Keane rip-off (lees: het is er gewoon één) en de B-kant is een re-release van 'Feel Free' uit 1999.
Bonzai heeft precies weer goed zijn best gedaan lol... In plaats van eens goed nieuw talent aan te nemen pff. Waar is de tijd dat Bonzai nog een respectabel label was.
Iemand anders hem al gehoord? |
ahja, zo, goe mercikes :-(
Dat je niet van die plaat houdt en dat je die niet speelt, dat respecteer ik, eerlijk gezegd vind ik het ook te commercieel voor mijn smaak, en toch heb ik met die den yves geholpen op basis van zen ideën, alhoewel dat mijn ding ni is, dat was 18 maanden geleden. SO WHAT?? Is dat een goede reden om te zeggen dat Bonzai in het algemeen kak klinkt? Dat zou betekenen dat alle andere sublabels ook kak zijn, een Soldout, een Latigidi, een Nathan Profitt, of nen Antidote bvb?? We verdienen dan geen respect omdat JIJ HET BESLIST?? Je denkt dat je het beter weet. Awel goe dan!! LAAT MAAR ZIEN! Tot nu toe heb je weinig bewezen en je valt mij/ons hier aan. Het is ook ni noodzakelijk te herrinneren dak al 10 FUCKING JAAR bezig ben en TOCH kom ik nooit met zo'n grote bakkes op mijn fellows KAKKEN zoals jij het net hebt gedaan, je moet wel weten dak heel discreet ben!! Misschien iets dat je nog niet bijgeleerd hebt...
Nog eens hetzelfde, het "kweehetbeter" syndroom noemt da. Puur Belgisch zou ik soms zeggen.
Is het den Yves zen smaak, dat is alles wat telt, en dat moet je ook kunnen respecteren. Ik hou ni van Regi zijn platen, betekent dat Milk inc ni respectabel is?? Absoluut ni.
Volgende keer, doe maar ni zo dom, en denk er eens over na ondertussen, want hetgeen dak hier zeg, awel da's ni om mij beter te voelen zenne... Ik kan best ni reageren zelfs, maar toch...
L.
___________________
Http://www.airwave-music.com is my new site. Djairwave.com is no more. A new era has begun
|