Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Ibero-America > Spanish > En que parte del mundo ustedes quieren visitar/vivir?
Pages (3): [1] 2 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Zeiter
living in GU!



Registered: May 2004
Location: Canlombia
En que parte del mundo ustedes quieren visitar/vivir?

Bueno,

Como en este forum tenemos que crear threads que toda la gente pueda contestar, hice esta. En que parte del mundo uds. quieren visitar/vivir.

Aqui, me gustaria mucho visitar Europa..paises como Espana, Italia, Noruega, Suecia, Alemania, Francia y Inglaterra...tambien Grecia...hay muchisimas islas maravillosas!!!

No sé si me gustaria vivir en otro pais...bueno, me gustaria si por un tiempo, pero para siempre, no sé, estoy agusto aqui en Québec....

Old Post Dec-02-2005 15:34  Canada
Click Here to See the Profile for Zeiter Click here to Send Zeiter a Private Message Add Zeiter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nchs09
Traceaddict in training



Registered: Sep 2003
Location: Inside your mum

montreal. me encantaria vivir alli.... <3 hahahah la ciudad es bella, las mujeres y toda la mara es muy amable y amigable. lo unico es que es muy friooooo


___________________
quote:
Originally posted by Halcyon+On+On
OOKA-OOKA ME NACHOS ME PRESS KEYS ON COMPUTER GOOD

Old Post Dec-02-2005 18:28 
Click Here to See the Profile for nchs09 Click here to Send nchs09 a Private Message Add nchs09 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ARNATINE
Where is my cake!?



Registered: Dec 2003
Location: Wanta LTA#14

vivir en Canada por un tiempo pero me encantaria visitar Alemania, Holanda, Italia...pero el clima de aqui no lo cambio por nada


___________________
sig edited: your sig is oversized. please refer to sig guidelines

Old Post Dec-02-2005 19:25  Venezuela
Click Here to See the Profile for ARNATINE Click here to Send ARNATINE a Private Message Visit ARNATINE's homepage! Add ARNATINE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Zeiter
living in GU!



Registered: May 2004
Location: Canlombia

quote:
Originally posted by nchs09
montreal. me encantaria vivir alli.... <3 hahahah la ciudad es bella, las mujeres y toda la mara es muy amable y amigable. lo unico es que es muy friooooo


si wey, aqui esta demasiado frio pa tu chikita eyy!!
jejejej

Old Post Dec-02-2005 19:29  Canada
Click Here to See the Profile for Zeiter Click here to Send Zeiter a Private Message Add Zeiter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
UnBracKo
Electronic Odyssey



Registered: Aug 2003
Location: Barcelona

para vivir: AUSTRALIA


para visitar: muchos sitios fuera de Europa (EU ya la tengo casi toda vista)


___________________
IBIZA INFO THREAD

Old Post Dec-02-2005 19:37  Europe
Click Here to See the Profile for UnBracKo Click here to Send UnBracKo a Private Message Add UnBracKo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sony
Senior tranceaddict



Registered: Jan 2005
Location: madrid,spain

pues yo de madrid no me gustaria moverme

y conocer conoceria todo el mundo

Old Post Dec-02-2005 20:48  Spain
Click Here to See the Profile for sony Click here to Send sony a Private Message Add sony to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Palladium
I want you to feel pain



Registered: May 2005
Location: At the Terrace, wineing

para vivir holanda...

en general visitar toda europa...y japon...la tecnologia me pone horney

Old Post Dec-02-2005 22:29  Mexico
Click Here to See the Profile for Palladium Click here to Send Palladium a Private Message Add Palladium to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ARNATINE
Where is my cake!?



Registered: Dec 2003
Location: Wanta LTA#14

quote:
Originally posted by Palladium


la tecnologia me pone horney


ok eso sono muy pero muy freak


___________________
sig edited: your sig is oversized. please refer to sig guidelines

Old Post Dec-03-2005 07:38  Venezuela
Click Here to See the Profile for ARNATINE Click here to Send ARNATINE a Private Message Visit ARNATINE's homepage! Add ARNATINE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sensorium
Supreme tranceaddict



Registered: Jun 2004
Location:

Me gustaría viajar por todos los continentes. Visitando cualquiera de los países. No tengo preferencia. Cada país tiene lo suyo. Y para vivir es igual.


___________________

Old Post Dec-03-2005 08:42  United States
Click Here to See the Profile for sensorium Click here to Send sensorium a Private Message Add sensorium to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DarkFall01
Fernando Alonso



Registered: Feb 2003
Location: Zürich

Para vivir, Londres o quizas mudarme otra vez a Suiza.

Para visitar, paises asiaticos y Australia

Old Post Dec-03-2005 16:48  Spain
Click Here to See the Profile for DarkFall01 Click here to Send DarkFall01 a Private Message Add DarkFall01 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Driguez
deeeper darker drumz



Registered: May 2005
Location: (orlando)

london o españa


___________________


Click Here For My Mixes on Musicv2

Old Post Dec-03-2005 18:56  Puerto Rico
Click Here to See the Profile for Driguez Click here to Send Driguez a Private Message Add Driguez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
colibri
Supreme tranceaddict



Registered: Apr 2003
Location: m a n h a t t a n
a f r i c a

en back-bag al redercor del continententero
y claro todo latinoamerica en motocicleta ...


;)


___________________
artistic mastery is founded in having an acute sense
of balance and harmony it is manipulating and recreating
the limitless combinations of elements in extraordinary ways


colibri, febrero MMV

Old Post Dec-03-2005 19:14 
Click Here to See the Profile for colibri Click here to Send colibri a Private Message Visit colibri's homepage! Add colibri to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Ibero-America > Spanish > En que parte del mundo ustedes quieren visitar/vivir?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): [1] 2 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAWSOME ferry corsten tune Please ID from Gods kitchen 2003 [2006] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackRui Da Silva - "The 4 Elements: Earth" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:56.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!