Ik dacht dat ID&T bij de aankoop van AIB beloofd had om het event verder uit te bouwen? En wa blijft er over: 2005 zonder AIB maar met een geimporteerde Sensation en Tomorrowland..
Niet dat ik me niet heb geamuseerd op Sensation en Tomorrowland, maar de sfeer rond AIB had toch dat ietsje extra. Tgaf toch een beke een gevoel dat het iets "van ons" was.
Is er iemand die wat meer inside information heeft mbt de toekomst van AIB, of zou het over and out zijn voor altijd?
Jan-10-2006 15:04
Antony
Van Dyck
Registered: Jun 2005
inderdaad 'iets van ons' ... jammer moest het niet meer georganiseert worden in de toekomst! mis da wel zo'n zot Antwerpen-feesje (die disco to disco toestanden trekken op niks)
Jan-10-2006 15:30
Bertn
aka B!rD
Registered: Jan 2004
ik vind het enorm jammer dat ze AIB hebben opgedoekt ten voordele van Sensation, war ge gewoon 18 euro meer betaalt voor een paar leuke lichteffectjes, én waar ge nog ne witte broek voor zou moeten aandoen ook!
Mijn kamer straalt nog van de grote Antwerp is burning posters.
ik zei het al van in het begin: Als id&t komt gaat AIB weg.
ik zou graag zo'n t-shirt willen maken voor op tomorrowland ofzow.
op de achterkant in het groot:
Bring AIB back!
en daaronder het logo
Jan-10-2006 17:58
Vishnu
sound designer
Registered: Jun 2004
quote:
Originally posted by Kaidreas
ik zou graag zo'n t-shirt willen maken voor op tomorrowland ofzow.
op de achterkant in het groot:
Bring AIB back!
en daaronder het logo
Ela das nog geen slecht idee, zo wil ik er ook één!
Of het logo en dan daaronder "BRING BACK OUR PRIDE"
Jan-10-2006 18:08
Push2005
Sidechain'd
Registered: Oct 2004
Zelf ben ik nooit naar AiB geweest (helaas); maar ik vind het wel plezant dat Tomorrowland ook eens een festival overdag is. Dat moet van mij niet meer verdwijnen; Sensation daarentegen... Laat ze die 2 maar terugwisselen
Jan-10-2006 18:19
Bertn
aka B!rD
sensation is écht wel het event waardoor we ons belachelijk maken bij het meer "serieuze" clubpubliek van belgie (fuse en zo). dat is echt een bombastische, zelfverheerlijkende, decadente megashow die totaal vergeet waar het eigenlijk om draait: de muziek.
aib was echt fijn: 1 main stage met 30% leuk volk, en dan 1 zaaltje achterin waar enkel de grote freaks bleven staan omdat het er zo warm was. daar werden nogal eens feestjes gehouden. Armin vs MIKE back to back en zo...
zucht, jammer dat het verdwenen is
Jan-10-2006 19:20
Kaidreas
Lord of the offtopics
Registered: Dec 2003
^het was allemaal leuk. maar de laatste AIB indoor en outdoor was er opmerkelijk weinig volk.
IMO
Jan-10-2006 19:22
Bertn
aka B!rD
quote:
Originally posted by Kaidreas
^het was allemaal leuk. maar de laatste AIB indoor en outdoor was er opmerkelijk weinig volk.
IMO
outdoor ben ik niet geweest, en bij indoor was dat enkel te merken achteraan de main vond ik. maar je hebt gelijk, sensation zal in dit kutland wel sneller verkopen
Jan-10-2006 19:26
Vishnu
sound designer
Registered: Jun 2004
^ idd, all about the money.
Michiel had AIB nooit mogen verkopen.
Jan-10-2006 19:31
Kaidreas
Lord of the offtopics
Registered: Dec 2003
^idd.. das het zelfde met Ik hou van techno. alleen dat, dat wel volk aantrekt
you got mail (op u gsm ) trouwens.