|
dom kör numera trance på chrome på fredagar. Jag var där för 2 veckor sen och då körde dom låtar som dessa Ascension - For A Lifetime (Ocean Lab Mix), Ian Van Dahl - Will I (Lange Mix) mm men det är ändå jävligt kass där litet där och kunstigt folk. men men. Sen finns ju trädgårn, när dom kör babe så är det jävligt grymt å bra trance, eller club holy fast då är det mer house ioförsig.
dom ska ju öppna nån ny club i studs lokaler nu också. Fast studs har ju en förmåga att bara spela tung techno typ warp brothers eller radio musik och det hatar jag .. får hoppas dom kör lite vettig musik nu isåfall för dom har ju ändå stora lokaler så det kan ju bli bra..
|