|
| quote: | Originally posted by zoric
Seriöst!!!!11 HAHAHHAHAHAHAHAH 
Scooter!!!!! |
jag sa alltså att det har blivit lika ostig som ZTV 
visst finns det några program som sänder lite trance. Menthal Theo's program till ex. TMF party på fredag kl 21 också kanske
ibland sänder de clips från Armin, Tiësto, Ferry. Men det är inte så oft faktiskt.
http://script09.tmf.nl/v3/index.php?channel=tv&page=tv_gids
___________________
GHF Community - for all your EDM needs!
|