Som många som är interesserade redan vet driver jag världens största internationella hardstyle forums, nämligen GlobalHardstyle.com. På tisdag fyllde vi födelsedagen för den andra gången dvs att vi har några festiviteter i helgen.
Det kommer finnas en 48-timmars eksklusiv sändning av DJ's som är medlemmar på forumet. Endast folk som lirar med riktiga CDJ och skivspelare, inga PC-DJ's alltså!
Tack vore Hardbase.net får vi låna deras server och den har kapacitet till över 1000 lyssnare i 160kbit MP3.. så det är absolut värd att tuna in o lyssna vad DJ:sarna har att erbjuda!!
Registered: Dec 2001
förvånad över att inte se Ferren där, trodde han hängde rätt mycket på ditt forum
well kul initiativ iaf, kommer seten finnas i efterhand att ladda ner också?
batteries not included.
- dave
Jan-28-2006 11:24
ScuL
Hardtechno maniac
Registered: Mar 2002
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Har lyssnat nu nån timme på en Noah... massa bra musik men tyvärr så missar han vldigt ofta på beatmatchen i övergångarna...
Scul... när sänds ditt set ?
Noah är duktig i trackselection men behöver lite mer träning på beatmatchning.. det stämmer
Min set kommer sändas söndag kl 21.00 till 23.00
quote:
Originally posted by Vizay
förvånad över att inte se Ferren där, trodde han hängde rätt mycket på ditt forum
well kul initiativ iaf, kommer seten finnas i efterhand att ladda ner också?
Ferren har läggt ner DJ:andet helt pga tinnitus.
alla sets kommer distribueras på efterhand (torrent eller liknande)
Vid närmare eftertanke var det inte så farligt, runt 150 var det visst. Men i jämfört med den techn housen jag lyssnade på precis innan så blev det total kulturkrock
Har aldrig förstått mig på Hardstyle, men jag ska ge det en chans och se vad det kan vara.
Originally posted by Gate 42
Holy crap! Här går det undan =D
Vid närmare eftertanke var det inte så farligt, runt 150 var det visst. Men i jämfört med den techn housen jag lyssnade på precis innan så blev det total kulturkrock
Har aldrig förstått mig på Hardstyle, men jag ska ge det en chans och se vad det kan vara.
Det är kul hur slående likt detta är den musiken som tog min in i edm-träsket i början av 90talet.
Fast då gick det i 180 och kicken var mycket mer distad
uppade min set igen för att den gick över datatraffik limiten..
nu i 2 delar (förlåt att man måste vänta 1 timme innan man kan ta andra delen.)
[[ LINK REMOVED ]]