|
| quote: | Originally posted by gurra
Hmm, hade jag haft så mycket pengar som Tiesto hade jag iaf inte kört en Audi A3. |
Ungefär som DJ Luna... En av Hollands absolut största DJs, tror han kör omkring i en VW Polo typ Såg det på en DVD (typ Innercity...)
___________________
www.Steveheden.se
|