Zet je feestmuts op, doe je gordel om en hou je vast: 23 februari is er weer een Nexus-feest!!!
We hebben een fantastische lokatie gevonden, waar we behoorlijk wat mensen kwijt kunnen: dit zal waarschijnlijk het grootste Nexus-feest ooit worden. (Groter willen we trouwens niet, want wij houden juist zo van de intieme sfeer van een klein feest, maar het is toch leuk om te proberen, bovendien zijn er in Utrecht gewoon geen lokaties voor wat we normaal hebben (300 - 500 man) te vinden, 't is allemaal te klein of veel te groot)
De lokatie is op dit moment rond (hoewel het wel erg spannend was allemaal!). Het is een tent die op dit moment nog verbouwd wordt (het wordt met de dag mooier daar!) en wij zijn er de eersten met een houseparty.
De dj's: de residents van Nexus natuurlijk, met als special guest dj: Shane (London, UK). Oftewel, de ingrediënten voor (dacht ik zo, verbeter me als het niet zo is ) een avondje met kwaliteitstrance, -acid en -progressive.
Decoraties zullen er niet zoveel zijn als vorige keer, omdat we wat zullen moeten bezuinigen met een lokatie als deze. Maar... er zal genoeg voor het oog zijn
Ben benieuwd of de mensen die de vorige keer hebben beloofd te zullen komen dit keer zullen komen...
Bedenk jullie smoesjes maar vast!
Last edited by Eye-Riz on Jan-20-2002 at 17:25
Jan-19-2002 22:20
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
IK KOM...........................................................................................niet klaar, maar op het feestjuhhhhh
Jan-19-2002 22:34
Opti
tranceaddict in jail
Jan-20-2002 00:02
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Leuk, misschien dat ik ook kom. Maar daar hebben we het nog wel ff in privé over (ik heb nml nog het één en ander te vragen)
(k)
GReeTZ
Jan-20-2002 15:02
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
Sorry Eye-Riz ik had graag gekomen en ik had ook beloofd maar alleen als ik niks anders zou hebben. En Teqnology is ook de 23e. Helaas.
GreetZZ
dat bedoel ik dus: elke keer mensen die iets beloven en het niet nakomen. Kijk, voor mij hoef je niet te komen, al blijf je in je bed liggen, maakt niet uit...(mijn feest zal er niet leuker of minder leuk door worden hoewel ik het wel leuk zou vinden om sommigen van jullie eens irl te zien)
Ik ga er maar vanuit dat die lui die toch nog naar andere feesten gaan nooit zullen komen, aangezien er elke datum wel een groot feest is.
t Wordt veel makkelijker als je niets belooft, hoeven er ook niet steeds smoezen of excuses gevonden te worden (tenzij dat natuurlijk ERRUG leuk is om te doen, ga dan vooral je gang! )
Iedereen alvast veel plezier bij de andere feesten die er op 23 feb zijn
Jan-20-2002 22:05
tijs08
a.k.a Dj Teagle
Registered: Feb 2001
Re: NEXUS PARTY!!!! 23 februari in Utrecht!!!!!
quote:
Originally posted by Eye-Riz
De dj's: de residents van Nexus natuurlijk, met als special guest dj: Shane (London, UK).
Is dat de Shane van dat nummer, it's too late to turn? zou wel heel cool zijn, is echt een top nummer
ik heb nog niks de 23e en zoek nog naar een leuk feestje want eerst DD en dan TE daarna misschien NEXUS? wie weet.
Ik beloof niks want anders moet ik dalijk weer een smoes gaan verzinnen om er onderuit te komen , maar het lijkt me wel een leuk feestje
oja en je zei dat jullie niet groter willen, tis toch in Utrecht? kdenk dat het ook niet groeter mag dan
greetzz
Jan-20-2002 22:13
Opti
tranceaddict in jail
ik heb nog nix staan Eye, ik zal vragen of er mensen mee willen richting Utrecht ok?
Jan-20-2002 22:19
Eye-Riz
Koekiemonster Addict
Registered: May 2001
ach ja, Brouwer (burgemeester) is echt... tja.... laat ik maar niets zeggen, is verstandiger
Ik las net in een krant dat de gemeente een onderzoek wil laten doen naar de kaliteit, diversiteit en continuiteit vande (po)muziek. Aanleiding zijn de problemen waar tenten zoals Ekko, Tivoli en De Vloer mee te kampen hebben.
Ach ja....
Jan-20-2002 22:29
Gekhous
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2001
*zucht*
Riz, hoe doen jullie het toch?!?!?! ik ben wederom niet aanwezig: reden: TeQnology...
Jan-20-2002 22:52
Leander
Senior tranceaddict
Registered: Aug 2001
Ik ben daar (vanzelfsprekend)
'k heb er nu al zin in!
En ben erg benieuwd waar het is.
Heb een klein vermoeden, maar dat zal vast niet kloppen, dus dat zeg ik lekker niet
Leander