Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > VinterOS Turin - 2006
Pages (7): [1] 2 3 4 5 6 7 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001
VinterOS Turin - 2006

Oj oj oj, såg just lagsprinten i längdåkning för damer och herrar, vilka jävlars åk dom gjorde!
Var aldeless darrig efter upploppet, så jävla skönt med dubbla OS-guld!

ohh well, tänkte det kan va kul att diskutera de olika händelserna i OS.
Vad tror ni andra om hockeyn, blir det någon medalj där?

batteries not included.

- dave

Old Post Feb-14-2006 11:31  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FredAcler
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2004

Ja både dam och herrsprinten var riktigt spännande. Skapliga avslutningar av både Lina Andersson och Björn Lind

Tror tyvärr inte det blir nån medalj i hockeyn, men hoppet är ju det sista som lämnar människan, så vem vet *hehe*
Men jag börjar bli lite småtrött på dom här försöken med en drös NHL-spelare som skall komma in o göra arbetet. Det är ju inte nån av "gamlingarna" som riktigt har lyckats i landslaget. Men jag ska hålla alla tummar jag har för att det går bra.

http://www.twitter.com/fredacler
http://www.youtube.com/user/fredaker77

Old Post Feb-14-2006 11:47  Sweden
Click Here to See the Profile for FredAcler Click here to Send FredAcler a Private Message Visit FredAcler's homepage! Add FredAcler to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

jag tror att hockeyn kan gå väöl men det vill till att de yngre lirarna inte hänger upp sig på att sudden å foppa ska göra jobbet för det funkar inte.
Dom måste spela som ett lag, då kan vi ta en av medaljerna. Chansen finns ju definitivt

batteries not included.

- dave

Old Post Feb-14-2006 11:50  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CJ InterCity
Peter South

Registered: Jan 2004

gårdagens konståkning var en suverän njutning! länghopp i skidor på onsdag blir också en fröjd... inte för att jag hejar på något, men det är kul att se vad dom går för

Old Post Feb-14-2006 15:10  Germany
Click Here to See the Profile for CJ InterCity Click here to Send CJ InterCity a Private Message Visit CJ InterCity's homepage! Add CJ InterCity to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zoric
Rojiblanco and Bianconeri

Registered: Mar 2005

Herr-Hockeyn kommer förmodligen att gå bra, hoppas att man kan upprepa vinsten från 1994 i Lillehammer.

Just nu spelar ju damerna, och det ser inte så illa ut, 1-6 mot Kanada efter 17:30 i 2a perioden.

Old Post Feb-14-2006 15:50  Sweden
Click Here to See the Profile for zoric Click here to Send zoric a Private Message Visit zoric's homepage! Add zoric to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

Kanada tar hockeyn lätt!

Grymmt kul med två OS guld hursomhelst! Tydligen 12 år sen sist ju!

Old Post Feb-14-2006 16:38  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Joe Nas
Senior tranceaddict

Registered: Jun 2005

quote:
Originally posted by FredAcler Det är ju inte nån av "gamlingarna" som riktigt har lyckats i landslaget.

hmm ehh

säger bara SUDDEN !! han är Mr Tre Kronor, grym ialla turneringar, ja alla matcher han gjort i Sverigetröjan, sen finns det ju andra som Lidan och Näslund som inte gjort istort sett nån bra match för Sverige, tur att Näslund inte är med nu längre i OS

Old Post Feb-14-2006 19:53  Sweden
Click Here to See the Profile for Joe Nas Click here to Send Joe Nas a Private Message Add Joe Nas to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
RebeL9
The Digital Blonde addict

Registered: Nov 2001

bara jag som är svag för konståkning? =)

Old Post Feb-15-2006 05:21  Afghanistan
Click Here to See the Profile for RebeL9 Click here to Send RebeL9 a Private Message Visit RebeL9's homepage! Add RebeL9 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

jag tyckte konståkning var skitfjöligt förut men jag börjar få upp ögonen för det mer och mer, riktigt häftigt faktiskt

dock är ju snowboasrden den allra läckraste sporten i OS i min mening, så förbannat snygg sport

batteries not included.

- dave

Old Post Feb-15-2006 08:06  Sweden
montana
dub come save me

Registered: Mar 2003

Anja - brons i störtloppet. cp att dom klippte bort mellanpartiet på loppet

Old Post Feb-15-2006 12:51  Syria
Click Here to See the Profile for montana Click here to Send montana a Private Message Visit montana's homepage! Add montana to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

Silver i skidskyttet

Ikväll är det hockey som gäller dock!

Old Post Feb-16-2006 13:01  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Pjox
Lost tranceaddict

Registered: Jun 2003

Jag tycker att det kan vara välldigt trevligt att kolla på konståkningen iblan och ibland är det rent ut sagt tråkigt.
Men så tycker jag det är med dom flästa sporterna.
Men jag måste säga som Viz snowboard grenarna är helt klart roligast. Även dom lite "häftigare" skidgrenarna gillar jag t.ex. freestyle puckelpist Det var ju rätt nära att det hade blivit en bronspeng även där igår.

(Om det är något ord där bokstäverna är väldigt omkastade så får ni stå ut. Jag tycks ha fått någon extrem dyslexi nu när jag är sjuk)

Old Post Feb-16-2006 13:08  Sweden
Click Here to See the Profile for Pjox Click here to Send Pjox a Private Message Visit Pjox's homepage! Add Pjox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > VinterOS Turin - 2006
Post New Thread    Post A Reply

Pages (7): [1] 2 3 4 5 6 7 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackRemixer ID [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackKuffdam & Plant - "Summer Dream" (Paul van Dyk Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:28.

Forum Rules: