Registered: Aug 2001
nee, ik vier geen carnaval....
Jan-20-2002 18:59
Kamaya
....You Are Sleeping....
Registered: Jun 2001
Ik vier geen carnaval (Randstad), maar heel misschien ga ik nog wel bij familie (neef) langs en dan wordt het hossen! maar ik denk 't niet.
Jullie veel lol alvast!
De groeten
Jan-20-2002 19:27
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
als het goed is zit ik dan in oostenrijk, lekker skien!! maar vorige keer zijn toen daar ook min of meer carnaval gaan vieren.. vette lol met een bert en ernie muts de piste af en savonds flink hossen!!
Dat mensen weten dat je carnaval viert is al erg genoeg,kvinnet wel dapper (denk ik) dat je er ook nog ff een beeld bij plaatst.
Ik vind carnaval zooooo errug triest.......
Een stel zatlappen die zich in vage pakkies hijsen,en dan gaan janken als de prins naar de klote is,errrr nee,carnaval is *heel* errug
Jan-20-2002 19:45
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by Donna Dat mensen weten dat je carnaval viert is al erg genoeg,kvinnet wel dapper (denk ik) dat je er ook nog ff een beeld bij plaatst.
Ik vind carnaval zooooo errug triest.......
Een stel zatlappen die zich in vage pakkies hijsen,en dan gaan janken als de prins naar de klote is,errrr nee,carnaval is *heel* errug
Ben t helemaal met je eens. Eén grote trieste vertoning.
Lekker je het hele jaar als een burgerlul gedragen en wanneer het carnaval is helemaal los voor 4 dgn.
Nee, mij zeker niet gezien voor dat soort ongein
Jan-20-2002 20:08
Flipper01
Addicted dolphin
Registered: Mar 2001
Ik ga 1 dag carnaval vieren.. Hier in Arnhem wordt het 3 dagen gevierd, overdag is er weinig te beleven, maar 's avonds is het flink feesten!!
Als ik de eerste carnavalsnacht heb overleefd ga ik de volgende dag naar de Rosenmontagsrave!!
Jan-20-2002 20:14
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
ik vind het triest als je er allemaal domme dingen over gaat zitten lullen waar geen reet van waar is........ maja, dat zal ik dan wel zijn.
carnaval is een traditie uit het zuiden, iedereen boven de rivieren snapt er geen hol van en dat hoeft ook niet, blijven jullie in die 4 dagen maar lekker in jullie saaie huisje zitten, wij zuiderlingen zullen ons zeker wel vermaken, ook al is het verknaakte carnavalsmuziek......
dus als je het niet leuk vind, hoef je niet persé er iets over te zeggen want kwart nederland viert carnaval dus er zal wel iets zijn wat het leuk maakt..... ik vind het in ieder geval wel lachen
misschien heb je wel gelijk Blik,
hoewel ze hier in ons dorpje ook wel carnaval vieren (terwijl we BOVEN de rivieren wonen).
Ik doe er iig niet aan mee, vind er niet veel aan eerlijkgezegd, geef mij maar een Trance feest ipv dat HEE HOO gebeuren!
GreetZ RubDub
Jan-20-2002 21:16
hamburgerboefje
Senior tranceaddict
Registered: Nov 2001
Ik kom ook uit de randstad maar ik woon al een tijdje in Limboland. Vorig jaar voor et eerst carnaval gevierd. En echt ik hou ook niet van die gekke muziek en verkleden, maaarrrr 4 dagen 24 uur per dag zat zijn is best wel leuk. En die tent waar ik vorig jaar naartoe ging daar draaiden ze best wel veel trance dus....het kan wel leuk zijn.
Jan-20-2002 21:46
Donna
Elitist
Registered: Dec 2000
Moeje s ff luistere,als er iemand een thread over carnaval start,dan betekent dat dat er op gereageerd mag worden right??
Daar is tenslotte een forum voor,dat het een reactie is die niet op prijs gesteld word,sja daar kan ik niks aan doen,start de thread dan niet
Als de zuiderlingen zich zo willen gedragen moeten zij dat weten,maar als ik mn mening uit in iets dat een forum heet en waar een thread over wordt gestart,is dat mijn goed recht right???
Of zit ik helemaal fout met mn id-en waar een forum voor bedoelt is Mr.Mod?:P