Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > 22/04/06 Kyau vs. Albert, Stoneface & Terminal, Live@Klangfarben, Offenburg(D)
Pages (9): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
FerryTayle
French Trance Wizard

Registered: Oct 2003
22/04/06 Kyau vs. Albert, Stoneface & Terminal, Live@Klangfarben, Offenburg(D)

Hello

le 22 Avril prochain aura lieu une nouvelle soirée Klangfarben. Cette soirée sera placé sous le signe du mythique label Euphonic !!

A 20mn de Strasbourg et pour seulement 4€, voici le line up impressionnant que vous propose les organisateurs de Klangfarben !!!

KYAU vs. ALBERT (D)
(Anjunabeats / Euphonic Rec.)

STONEFACE & TERMINAL (D)
(Monster Tunes / Euphonic Rec.)

FERRY TAYLE vs. DAVE O CONNEC (F/D)
(Monster Tunes / Fenology Rec. / Globalbeats.com)

ANDY TUBE vs. C. MILLER (D)
(Klangfarben Res.)

N'hésitez pas à venir, le club n'est pas très grand . Mais pour ceux qui aiment les soirées de pure fans, avec un ambiance digne des plus grands clubs, je vous donne rendez-vous là bas

EUPHONIC MEETS KLANGFARBEN – finest trance music
Ouverture: 21h
Entrée: 4 Euros + cocktail de bienvenue
Style: UK/Benelux Trance

Last edited by FerryTayle on Feb-17-2006 at 11:12

Old Post Feb-16-2006 20:36  Europe
Click Here to See the Profile for FerryTayle Click here to Send FerryTayle a Private Message Visit FerryTayle's homepage! Add FerryTayle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BlackHole
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004
La ça me fait carrément chier d'habiter à clermont... mais je vais quand même étudier l'affaire.

Old Post Feb-16-2006 20:40  France
Click Here to See the Profile for BlackHole Click here to Send BlackHole a Private Message Add BlackHole to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
low-R
Only banging and melodic

Registered: Oct 2004

Et hop, dans l'agenda de mon site.

Old Post Feb-17-2006 06:08  France
Click Here to See the Profile for low-R Click here to Send low-R a Private Message Visit low-R's homepage! Add low-R to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FerryTayle
French Trance Wizard

Ca va être très sympa je pense

Old Post Feb-17-2006 23:00  Europe
Click Here to See the Profile for FerryTayle Click here to Send FerryTayle a Private Message Visit FerryTayle's homepage! Add FerryTayle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JLP
Vive le deep

Kyau Vs. Albert & Ferry Tayle, ca aurait été carrement de la balle =\

4€ l'entrée, ils se vengent sur les saucisses?

Old Post Feb-17-2006 23:03  France
Click Here to See the Profile for JLP Click here to Send JLP a Private Message Add JLP to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FerryTayle
French Trance Wizard

nop !!!

Ca te dis de venir...

Old Post Feb-17-2006 23:08  Europe
JLP
Vive le deep

Un peu que ca me dit! En plus je serais en vacances a ce moment la.

Mais je suis a SEC! J'ai plus un rond. Une table de mix et la TE en 2 mois c'est bon c'est reparti pour les pates pendant un an...

On verra le moment venu

Old Post Feb-17-2006 23:16  France
Click Here to See the Profile for JLP Click here to Send JLP a Private Message Add JLP to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FerryTayle
French Trance Wizard

quote:
Originally posted by JLP
Un peu que ca me dit! En plus je serais en vacances a ce moment la.

Mais je suis a SEC! J'ai plus un rond. Une table de mix et la TE en 2 mois c'est bon c'est reparti pour les pates pendant un an...

On verra le moment venu

Tu peux descendre avec nous, faudrait juste monter sur Mons. Mais on part du vendredi. Si jamais ca te dis

Old Post Feb-18-2006 11:46  Europe
FerryTayle
French Trance Wizard

Il y a une guest list disponible si vous voulez.

Old Post Feb-21-2006 09:39  Europe
rafon3
le très bon copain

Registered: Apr 2003

Il y a des chances pour que je vienne, et pas seul.
On sera peut-être même 2 voitures mais çà çà reste encore à voir...

Old Post Feb-21-2006 12:10  France
Click Here to See the Profile for rafon3 Click here to Send rafon3 a Private Message Add rafon3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FerryTayle
French Trance Wizard

quote:
Originally posted by rafon3
Il y a des chances pour que je vienne, et pas seul.
On sera peut-être même 2 voitures mais çà çà reste encore à voir...

Envois en PM les noms et je m'occupe de ca

Old Post Feb-21-2006 12:21  Europe
pitah-k
Senior tranceaddict

Registered: May 2005

Hi Ferry!

great Set on the last Klangfarben event in Offenburg!!

here's the additional flyer for the upcoming event

in the next days the radio teaser will also be posted.

greetz
pitah-k

[ps: sorry for writing in english, my last french lessons were in the 3. and 4. grad of school ]

www.pitah-k.de
www.freaky-productions.com

Old Post Mar-17-2006 15:58  Germany
Click Here to See the Profile for pitah-k Click here to Send pitah-k a Private Message Visit pitah-k's homepage! Add pitah-k to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > 22/04/06 Kyau vs. Albert, Stoneface & Terminal, Live@Klangfarben, Offenburg(D)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (9): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackiD possible? [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackWeekend Players - "Into The Sun" (Riva Remix). [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 15:36.

Forum Rules: