|
|
|
|
 |
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000
|
|
|
Hmmm ligt er helemaal aan,kleinere feesten vind ik vaak leuker,hangt meer de sfeer die ik op een feest zoek,de heiniken music hall daarentegen doet beide,grooooooote ruimte,topgeluid en prima sfeertje.
Andere grote feesten is zo'n heen en weer geloop en gezoek naar zalen en weet ik t allemaal,en dan blijf ik toch weer ergens omdat ik geen zin heb dat allemaal te gaan zoeken en dan mis ik weer vanalles.
Op dancevalley heb ik bv ruim een uur in de rij voor de plee gestaan,zondeeeeeeeeeee
Vind je later ook wel andere dingen op enzo maar als je nog *netjes* bent in t begin zie je die opties allemaal nog niet:P
En dan dat smsen,vreselijk,maja anders is iedereen kwijt,neehoor,doe t maar wat kleiner dan kun je je meer bezighouden met waar je voor komt,de muziek
|
Jan-21-2002 09:12
|
|
|
 |
 |
tijs08
a.k.a Dj Teagle

Registered: Feb 2001
|
|
|
Jan-21-2002 10:02
|
|
|
 |
 |
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000
|
|
|
| quote: | | En wat Donna zei, de HMH is echt een top locatie groot en toch een knus sfeetje. Maar ik weet niet of dit nou onder een 'groot feest' valt. |
Hmmm feesten als qontact,qlimax etc die daar gehouden worden,zijn toch groter dan t gemiddelde feestje in bv marcanti,melkweg,waakzaamheid,club eau etc
Dat vinnik dus kleine knusse feesies.
Feesten als TE,DV,Innercity etc,dat vind ik meer *muziekbeursen*,je weet wel,net zoiets als de *huishoudbeurs*,hebbik ookal zo'n hekel aan,en ik vind dat er *veel* verkeerd volk loopt,magoed das een eindeloze discussie.
|
Jan-21-2002 10:25
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 20:05.
Forum Rules: