Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Feesten ?? Waar ??
Waar feest jij het liefst ??
You do not have permission to vote on this poll.
Doe mij maar een lekker groot feest 12 40.00%
Doe mij maar een kleiner feest 12 40.00%
Ik ga veel liever uit naar een cafe of plaatselijke discotheek 2 6.67%
ik feest nooit ... <== WHAHA 0 0%
Maakt mij nix uit alst maar geen cafe is 0 0%
Maakt mij nix uit (kraaa) 4 13.33%
Total: 30 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
Question Feesten ?? Waar ??

okeej ik had een vraagje aan jullie (om zo eff weer eens een nieuwe thread te maken ipv ze op te grave (HE Optimus ) wat natuurlijk ook wel leuk is natuurlijk..
vinden jullie kleinere feesten nu leuker als grote feesten of gaan mensen toch liever uit naar een cafe of discotheek.. ik heb zelf niet super veel ervaring met grote feesten (1tje op precies te zijn ) maar wat vinden jullie er nou van..

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Last edited by TimeportE on Jan-21-2002 at 09:07

Old Post Jan-21-2002 08:49  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

Hmmm ligt er helemaal aan,kleinere feesten vind ik vaak leuker,hangt meer de sfeer die ik op een feest zoek,de heiniken music hall daarentegen doet beide,grooooooote ruimte,topgeluid en prima sfeertje.
Andere grote feesten is zo'n heen en weer geloop en gezoek naar zalen en weet ik t allemaal,en dan blijf ik toch weer ergens omdat ik geen zin heb dat allemaal te gaan zoeken en dan mis ik weer vanalles.
Op dancevalley heb ik bv ruim een uur in de rij voor de plee gestaan,zondeeeeeeeeeee
Vind je later ook wel andere dingen op enzo maar als je nog *netjes* bent in t begin zie je die opties allemaal nog niet:P
En dan dat smsen,vreselijk,maja anders is iedereen kwijt,neehoor,doe t maar wat kleiner dan kun je je meer bezighouden met waar je voor komt,de muziek

Old Post Jan-21-2002 09:12  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001

ik heb dus NIET gestemd..

dat wil dus niet zeggen dat ik nooit wegga, maar dat het me eigenlijk weinig uitmaakt. Afgelopen weekend in een discotheek geweest: was echt helemaal top. vorig jaar op TE geweest: SUPER, ben een paar keer in zon swingcafe geweest: is ook goed

als de sfeer maar goed is, muziek ok: ik vermaak me wel

mzzl

greetz kW

edit: ik zie dat deze post mijn eigen eindelijk supreme heb gemaakt (ff off topic, I know, sorry)

Hard = goed

Old Post Jan-21-2002 09:27  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tijs08
a.k.a Dj Teagle

Registered: Feb 2001

moeilijke keuze....

Ik heb toch maar voor 'lekker groot feest' gekozen, het ligt er natuurlijk aan hoe groot hiermee word bedoeld. Al een aantal grote feesten bezocht waaronder TE en dat beviel me prima. Laatste keer in Thialf was echt super, maar hier hoefde je dan ook niet naar vershillende zalen. En wat Donna zei, de HMH is echt een top locatie groot en toch een knus sfeetje. Maar ik weet niet of dit nou onder een 'groot feest' valt.

Maar er zijn natuurlijk niet zoveel grote feesten per jaar, en ik ga toch wel wekelijks uit. Dan vermaak ik me ook prima in kleinere clubs! Dus bij beide eigenlijk.

Mij zul je trouwens nooit in een cafe tegen komen, daar heb ik echt een pest hekel aan, boeren die zuipen en naar slager liedere luisteren

greetzz

Old Post Jan-21-2002 10:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

quote:
En wat Donna zei, de HMH is echt een top locatie groot en toch een knus sfeetje. Maar ik weet niet of dit nou onder een 'groot feest' valt.

Hmmm feesten als qontact,qlimax etc die daar gehouden worden,zijn toch groter dan t gemiddelde feestje in bv marcanti,melkweg,waakzaamheid,club eau etc
Dat vinnik dus kleine knusse feesies.
Feesten als TE,DV,Innercity etc,dat vind ik meer *muziekbeursen*,je weet wel,net zoiets als de *huishoudbeurs*,hebbik ookal zo'n hekel aan,en ik vind dat er *veel* verkeerd volk loopt,magoed das een eindeloze discussie.

Old Post Jan-21-2002 10:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ruben_Dubbink
Rally Addict

Registered: Oct 2001

de plaatselijke boerendiscotheek is niet altijd te ontwijken helaas. Niet echt super idd, maar ja......
Toch ga ik liever naar een discotheek in Duitsland genaamd ZAK! Supersfeer e.d.
maar om even op de feesten terug te komen,
als de sfeer maar goed is. M'n eerste grote feest, TE in Heerenveen was echt super! Maar als er nou een goede dj in een kleine gelegenheid staat te draaien, daar doe ik niet moeilijk om!

GreetZ RubDub

ow ja: Kolkie, congratz met je nieuwe status!

Old Post Jan-21-2002 10:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ruben_Dubbink Click here to Send Ruben_Dubbink a Private Message Add Ruben_Dubbink to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

tja ik heb zelf niet echt ervaring met feesten dus daar kan ik alleen van zeggen dat ik IC iig wel erg vet vond.. maar ik vind uitgaan ook gewoon leuk (meestal dan).. ik heb dan meestal wel het meeste naar mijn zin als ik hiero naar een klein clubje gaan waar ze gewoon super lekker draaien (je kent werkelijk de hele nacht misschien 2 nummers), het is daar redelijk klein, er komen neit super veel mensen (dus goede beweeg ruimte) en er is daar meestal zon vette chill sfeer. dus is het idd misschien wel een moeilijke keuze!!

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post Jan-21-2002 17:28  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
T.H.C.
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2002

Tja, niet zo moeilijke keuze..de iets kleinere feestjes vind ik meestal het leukst, maar er zijn ook uitzonderingen bijvoorbeeld dance valley was ook zeker geslaagd de afgelopen keer, afgezien van de voetreis terug natuurlijk...En ik ga ook wel vaker naar lowlands is ook heel masaal maar wel leuk. Maar voor de feestjesheb ik het toch liever iets kleiner...

Old Post Jan-21-2002 18:17  Netherlands
Click Here to See the Profile for T.H.C. Click here to Send T.H.C. a Private Message Add T.H.C. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moogwai
In TrancEaddict We Trust

Registered: Oct 2000

Een groot feest dus maar... als een DJ echt een superplaat draait en als de hele menigte inclusief jezelf gewoon helemaal aan het freaken is... dat geeft gewoon een ultimate kick

Maar als je het VAAKST zegt.. dat is dat gewoon een disco, cafe.... waar je EISEN qua muziek dus dan ook zo dusdanig laag moeten zijn.. anders zit je de hele avond/nacht te ergeren

Old Post Jan-21-2002 18:52  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight

Registered: Jan 2001

Geef mij maar de wat kleinere feesten.

De sfeer is er in het algemeen wat beter. Een ander slag mensen wat naar de wat kleinere feesten gaat. IMO beter volk dan het gemiddelde TE feest

#1 is en blijft nog altijd een feest in de HMH

Old Post Jan-21-2002 18:57 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
Hmmm, wat versta je onder kleine feest? een SOS in de is dat ook? Eigenlijk makt t mij nix uit, maar op bijv DanceValley was t een groot feest voor mij. Iederen kwam om te feesten en blablablablablablablalb (hier had moeten staan hoe leuk t wel niet was)

Kut, ik weet niet eens wat ik gestemd had

Old Post Jan-21-2002 19:03 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
-=WVG=-
Alsofhetnikskost.NL

Registered: Jan 2001

In Feestcafe Gompie de geXte vermaak ik me altijd prima hoorrrr

Maar ik kijk al errug uit naar TE, want dat is toch wel even een wereld van verschil met onze stamkroeg

Old Post Jan-21-2002 19:23 
Click Here to See the Profile for -=WVG=- Click here to Send -=WVG=- a Private Message Visit -=WVG=-'s homepage! Add -=WVG=- to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Feesten ?? Waar ??
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAndy Moor @ Ministry of Sound (September 2010 Closing track) [2011] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackConjure One - "Tears from the Moon" (DJ Tiƫsto In Search Of Sunrise Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:05.

Forum Rules: