|
|
|
|
 |
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001
|
|
|
Jan-21-2002 12:19
|
|
|
 |
 |
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
|
|
|
het weekend was wel weer ok (zacht uitgedrukt)
naar zon lokale tent geweest, verwachte eigenlijk (om met henkie-henks woorden te spreken een vieze boerenneuktent, maar was echt een gave tent!!! kwam daaro om 23.45 aan (toch een normale tijd dacht ik zo): waren er net een man of 10 binnen !! ik denk: nou, hier mag wel wat wezen als er zo weinig volk is, of het mag wezen dat het normaal is: dat was dus zo, meeste volk kwam pas ver na twaalven binnen.
het programma: saturdaynight dance party, en ik moet zeggen, het was weer feest!! iedereen blij, geen sjaga face gezien, veel goeie muziek (meeste trance, af en toe wel afgewisseld met een slechte plaat of ander genre) maar het meeste was echt top, zekers toen het na vieren werd: meer dan een uur lang stampen op progressive stuff!!! woei, toen maar weer es op huis aangeraced (maat zat een beetje te klagen over zun nek nadat die sukkel van de trap was geflikkerd , dat moe'j natuurlijk ook nie doen).
rest van 't weekend niet zoveel bijzonder; auto poetsen, smorgens slapen (je moet dat toch een keer doen ofnie) en nog een verjaardagje gehad .
greetz kolkiewolkie
|
Jan-21-2002 13:22
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
|
|
|
keej, ik was zaterdag uitgegaan.. en het was echt heel gein!! eerst bij iemand gaan indrinken, het indrinken zelf was leuk maar erheen gaan was toch erg minder.. mijn trapper was eraf gegaan na ongeveer 5 min fietsen (van een totaal van 20 min) dus mocht ik na een aantal keren die kut trapper proberen te maken, een half uur steppen.. maar ja daar aangekomen veel lol gehad, en die pa van die vriend was blijkbaar een goede fietsenmaker want die wist mijn fiets weer fietsbaar ipv stepbaar te maken..  
wij naar de stad (flink druk) wij jassen ophangen, wat drinken etc.. was een zon gastje en die wilde perse naar een bepaald cafe omdat veel lui in zijn buurt zeiden dat het daar heel leuk was etc.. dus wij (ik en nog een andere gast) mee (hij beloofde gratis bier ) bleek het daar zon vette "alto"tent te zijn met gare metal muziek, wij lagen daar best wel in een deuk.. *vraagje: waarom hebben jullie hier neonlichten, weinig lichte kleren hiero??*
daarna nog eff langs lekker clubje gegaan en toen weer terug.. daarna naar huis maar niet voordat we eerst wat friet gehaald hadden..
alleen moest daarna om 9 uur al weer op, k moest spelen.. dus ik die hele dag spier en hoofdpijn!!   

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!
|
|
Jan-21-2002 14:57
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 13:39.
Forum Rules: