Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Insamling från oss svenskar till Swamper!
Pages (3): [1] 2 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000
Hello! Insamling från oss svenskar till Swamper!

Efter jag förklarat att Swamper har problem med server så kom Jre med förslaget att starta en insamling så att han får råd att köpa lite nya grejer. Låter bra tycker jag och gaby.

100:- verkar som en lagom summa att lägga.

Hur många är med på detta?

Blir vi tillräckligt många så ska jag meddela swamper.

Med tanke på hur mycket jag har fått ut från detta forum så skulle jag egentligen skänka en tusing.

Peace!

Old Post Jan-21-2002 14:42 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

hur skulle en sådan insamling gå till och vad skulle swamper ha pengarna till? bara undrar alltså, för jag är också på

Old Post Jan-21-2002 15:44 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

Klart med på det.

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Jan-21-2002 16:23  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Än så länge är juh idén i utvecklingstadie så att säga men hur pengarna kommer dit vet nog swamper bäst själv....han har juh en egen lite t-shirt\väsk bussiness på sidan. Swamper vet inte ens om det här.
Jag vill bara veta hur många som är beredda att lägga en summa pengar....sen presenterar jag det hela för Swamper och så ser vi om han tycker det skulle hjälpa på något sätt och i så fall får han berätta hur vi ska skicka över dom. Självklart ska vi se till att dom som betalat får stora creds för det hela

Så nu är vi alltså:

Jre
Gaby
Mindshooter
Reveal
Aendy
----------------
500:-

EDIT: Pengarna skulle förmodligen gå till en bättre server reveal

Last edited by mindshooter on Jan-21-2002 at 21:17

Old Post Jan-21-2002 21:10 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Virus
yes

Registered: Oct 2001

Jag är oxå gärna med på det här. Skulle kännas bra att betala t-baks på nåt sätt.

Men, vet vi om han ens behöver pengar till en ny server? Han har ju redan sagt att en ny server är på väg.

Old Post Jan-21-2002 21:20  Sweden
Click Here to See the Profile for Virus Click here to Send Virus a Private Message Add Virus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jre
Supreme tranceaddict

Swamper har säker nån form utav postgiro/bankgiro
vi kan sätta in stålarna på..

Om sedan swamper väljer att supa bort dessa stålar
så är det upp till honom.Tänk bara på alla timmar han har
lagt ner på www.tranceaddict.com

Om vi kan samla ihop lite stålar här på "svenska delen"
så kan vi utmana andra länder att göra detsamma

Jag kan lova att swamper får en djävla massa mail där folk
som inte vet bättre bara klagar på att allt är slött och
att länkar är döda osv.

Swamper kan behöva lite mer beröm och uppmuntran!

/ Jre

Old Post Jan-21-2002 22:25  Sweden
Click Here to See the Profile for Jre Click here to Send Jre a Private Message Add Jre to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

jag tycker vi hålelr det hemligt tills allt är klart, blir som en fin överraskning då

Old Post Jan-21-2002 22:34 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Japp det hela ska självklart hållas hemligt tills det att vi presenterar den totala summan.

Jag lovar er att Swamper skulle använda pengarna till något vettigt som förbättrar det för oss. Lite extra serverutrymme kan man alltid behöva! Kanske slänga upp lite fler singles varje månad. Han har juh själv bätt om en bättre uppkoppling på huvudsidan. Kanske har han inte råd med en sån själv

Jag tänkte förresten på hur det hela ska gå till. Nån av oss kanske kan öppna ett nytt konto där alla sätter in sina pengar. Sen för vi över dom till swamper konto. Det borde gå va?

Jre
Gaby
Mindshooter
Reveal
Aendy
King of clubs
--------------------
600:-

Old Post Jan-22-2002 06:30 
Virus
yes

Registered: Oct 2001

quote:
Originally posted by Jre

Om sedan swamper väljer att supa bort dessa stålar
så är det upp till honom.Tänk bara på alla timmar han har
lagt ner på www.tranceaddict.com

Om vi kan samla ihop lite stålar här på "svenska delen"
så kan vi utmana andra länder att göra detsamma

Swamper kan behöva lite mer beröm och uppmuntran!

/ Jre

Det är ju väldigt sant. Det måste vara bizzart att starta en sida på skoj och sen se den växa sig så här stor. Nu har han ju ett ansvar han säkert aldrig bett om. Och dessa banners och pop-ups ger ju i praktiken inga pengar alls..

Old Post Jan-22-2002 14:47  Sweden
Click Here to See the Profile for Virus Click here to Send Virus a Private Message Add Virus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by mindshooter
[BJag tänkte förresten på hur det hela ska gå till. Nån av oss kanske kan öppna ett nytt konto där alla sätter in sina pengar. Sen för vi över dom till swamper konto. Det borde gå va?
[/B]

Jag har ett konto som jag bara använder till insamling och sånt.

Old Post Jan-22-2002 14:56  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

quote:
Originally posted by Gaby

Jag har ett konto som jag bara använder till insamling och sånt.

Perfekt! Du var faktikst den första jag tänkte som man kan lita på av nån anledning Kanske för att du känner min bror iofs....

Är ni med på detta? Pengarna på Gabys insamlingskonto......

Old Post Jan-22-2002 21:47 
Jre
Supreme tranceaddict

Jag är på!

/ Jre

Old Post Jan-22-2002 22:21  Sweden
Click Here to See the Profile for Jre Click here to Send Jre a Private Message Add Jre to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Insamling från oss svenskar till Swamper!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): [1] 2 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback[1969] []

Click here to listen to the sample!Pause playback[1969]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 14:02.

Forum Rules: