Ik vond hier nergens een topic over dus begin ik ezr maar één
Het duurt ni meer lang of we kunne weer all dressed in white zwaar gaan feeste! Was vorig jaar zalig feest met heerlijke sets van Marco V, Junior Jack en Armin.
Ik vernam al uit enkele bronnen dat M.I.K.E. dit jaar zijn kunstjes komt tonen in het Sportpaleies verder zal Fred Baker ook wel aanwezig zijn zeker aangezien hij de anthem heeft gemaakt, die ik bovendien heerlijk vind (brengt me al helemaal in die zomerse sfeer-en das the trance feeling voor mij
Bovendien kwam ik ook nog te weten dat Armand Van Helden ook wel eens zou kunne kome
Als deze drie namen komen dan is Sensation al meer dan geslaagd voor mij en dan die zalige show en lekker wijve in het wit er nog bij meer moet da ni zijn he
Last edited by djibberonacid on Feb-23-2006 at 17:36
Feb-23-2006 17:28
E-motion_error
Senior tranceaddict
Registered: Sep 2004
Fred Baker zou er net niet bij zijn
Feb-23-2006 17:44
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Registered: Dec 2002
eerst lineup voor ze mijn geld zien... Uuw underground sources vinnek nizo betrouwbaar Misschien komt dj jean wel
Feb-23-2006 18:07
Dark Apostle
Went metal
Registered: Aug 2002
Het feit dat het al bijna zover is en er weer geen line-up is voorspeelt naar mijn gevoel (een voorkeur voor dj's) niet veel goeds.
Enfin als puntje bij paaltje komt ben ik zoizo meer het Black type
Feb-23-2006 18:11
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Registered: Dec 2002
^^ a bon, A ZO ENE zijde gij dus
Feb-23-2006 18:14
BZRK
headcase
Registered: Aug 2003
Al 10000 man die een kaart gekocht heeft zonder de line-up te weten. Vorig jaar was ik ook zo zot, maar nu toch niemeer ze.
Topher Jones feat Meredith Call - Benediction // Imogen Heap - The Moment I Said It (Ben Brown Remix) // Probspot - Crimes Of Passion // Tkac & Haverlik - Leeane (Kalafut & Fygle Remix) // Luke Chable - Melburn (Am Bee En Tea Mix) // Mogwai - Hunted By A Freak (Attention Deficit's Leave A Light On Mix)
Music never separated people. No one style music is better than the other and no one style is truer than the other. It's all music !!
Please ID this track
Feb-23-2006 18:31
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
Fred Baker is niet bekend genoeg, vindt ID&T
Feb-23-2006 19:14
Push2005
Sidechain'd
Registered: Oct 2004
Ik vond het vorig jaar maar matig, dus ik moet eerst de line-up zien.
Ik heb ook precies al gehoord dat M.I.K.E zou komen, misschien zijn het maar roddels... en het zou zonde zijn moesten ze Fred niet vragen
Aan de andere kant is het toch maar weer een breezervolkje dat niet voor de muziek komt
Feb-23-2006 19:44
Eagle`
Progressive Psy Addict
Registered: Aug 2002
M.I.K.E would be so w000t, de 576ste keer universal nation en strange world, WICKED