Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > fam041: george acosta feat. truth - mellodrama (moto remix )
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
BFS
tranceaddict

Registered: Oct 2005
fam041: george acosta feat. truth - mellodrama (moto remix )

Japp, har alltid gillat Acosta mest som DJ, lite konstiga låtar dock. Hörde denna och tänkte satan, måste måste köpa.

Går in på decks.de och hittar FAM041 och vad är detta? moto remixen är ju fan inte med... kollar på Five am's hemsida och vad FAN står det där. Digital release endast... BLÄÄÄHH, här funderar man på att köpa vinylen och så släpper dom bara fanskapet på mp3...

Tänker fan inte betala för en mp3'a. Jag vill ju ha en go vinyl Mina pengar slipper dom se iaf

Dock inge fel med att köpa mp3'or, har planer på att börja göra det om jag skaffar cd's någon gång men innan dess så betalar jag inte för nåt jag lyssnar sönder på datorn

Old Post Feb-23-2006 21:52  Sweden
Click Here to See the Profile for BFS Click here to Send BFS a Private Message Add BFS to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
hustler
11433. STHLM Addict

Registered: Jul 2003

Vad är det som är tänkt att diskuteras i den här tråden då?

Old Post Feb-24-2006 01:00  Sweden
Click Here to See the Profile for hustler Click here to Send hustler a Private Message Add hustler to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

quote:
Originally posted by hustler

lol

www.laszlo.se

Old Post Feb-24-2006 01:10 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BFS
tranceaddict

quote:

Om du tyckte det var ett onödigt inlägg så kan man ju fråga hur onödigt det är att svara på det.

Old Post Feb-24-2006 09:15  Sweden
Click Here to See the Profile for BFS Click here to Send BFS a Private Message Add BFS to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
hustler
11433. STHLM Addict

Det var onödigt att jag bara var tvungen att fråga dig vilken typ av diskussion du ville skapa genom ditt jävligt genomtänkta inlägg.

Bevisligen så vet du inte ens det själv i och med att du undviker frågan totalt.

Old Post Feb-24-2006 09:20  Sweden
Click Here to See the Profile for hustler Click here to Send hustler a Private Message Add hustler to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BFS
tranceaddict

quote:
Det var onödigt att jag bara var tvungen att fråga dig vilken typ av diskussion du ville skapa genom ditt jävligt genomtänkta inlägg.

Bevisligen så vet du inte ens det själv i och med att du undviker frågan totalt.

Vad i hela helvetet är det du vill??

Jag har svårt att fatta varför dom bara släpper 3 liknande mixar på vinyl och 2 helt annourlunda som betal mp3'or... DU BEHÖVER FAN INTE DISKUTERA DET HÄR OM DU INTE VILL DITT JÄVLA LUDER

Old Post Feb-24-2006 09:30  Sweden
hustler
11433. STHLM Addict

quote:
Originally posted by BFS
Vad i hela helvetet är det du vill??

Jag har svårt att fatta varför dom bara släpper 3 liknande mixar på vinyl och 2 helt annourlunda som betal mp3'or... DU BEHÖVER FAN INTE DISKUTERA DET HÄR OM DU INTE VILL DITT JÄVLA LUDER

Hahahaha, rätt lätt att sitta framför sin fina dator och spela Allan över Internet va?

Old Post Feb-24-2006 09:33  Sweden
BFS
tranceaddict

quote:
Hahahaha, rätt lätt att sitta framför sin fina dator och spela Allan över Internet va?

Nej det har du rätt i, så jag antar att du oprovocerat går fram till folk du inte känner och kräker ur dig skiten ovan också?

Det är du som provocerar glöm inte det...

Old Post Feb-24-2006 09:35  Sweden
hustler
11433. STHLM Addict

Är det befogat så kräker jag gärna ur mig lite skit. Står fortfarande vid vad jag sa, den mest onödiga tråden i manna minne.

Du är mer än välkommen att komma tillbaka och visa dig på styva linan i verkligheten istället för på Internet, bakom en dataskärm är alla tuffa

Ta ett varv runt kvarteret eller stoppa skallen i frysen ett tag så kanske du mår bättre, haha

TA BORT TRÅDEN NU

Old Post Feb-24-2006 09:46  Sweden
BFS
tranceaddict

quote:
Är det befogat så kräker jag gärna ur mig lite skit. Står fortfarande vid vad jag sa, den mest onödiga tråden i manna minne.

Du är mer än välkommen att komma tillbaka och visa dig på styva linan i verkligheten istället för på Internet, bakom en dataskärm är alla tuffa

Ta ett varv runt kvarteret eller stoppa skallen i frysen ett tag så kanske du mår bättre, haha

TA BORT TRÅDEN NU

ojoj, om det är någon som spelar allan bakom datorn så är det du. Så om jag är tuff vid datorn så står jag inte vid det medans du är en testotjur på 120pannor som tränar BJJ, som käkar snorungar till frukost?

Old Post Feb-24-2006 09:54  Sweden
hustler
11433. STHLM Addict

quote:
Originally posted by BFS
ojoj, om det är någon som spelar allan bakom datorn så är det du. Så om jag är tuff vid datorn så står jag inte vid det medans du är en testotjur på 120pannor som tränar BJJ, som käkar snorungar till frukost?

Mitt i prick, du har helt rätt!!

Nej, skämt åtsido. Väger långt ifrån 120 kg och tränar inte "BJJ", vad det nu är..Tvivlar dock inte en sekund på att jag skulle skicka ner dig i asfalten snabbare än du hinner säga "digital release" eller vad det nu du ville få sagt med den här tråden.

Ska vi lägga ner nu eller?

Old Post Feb-24-2006 09:59  Sweden
BFS
tranceaddict

quote:
Mitt i prick, du har helt rätt!!

Nej, skämt åtsido. Väger långt ifrån 120 kg och tränar inte "BJJ", vad det nu är..Tvivlar dock inte en sekund på att jag skulle skicka ner dig i asfalten snabbare än du hinner säga "digital release" eller vad det nu du ville få sagt med den här tråden.

Ska vi lägga ner nu eller?

Japp du har PM, men det är inte lätt att lägga ner när du frestar så

Old Post Feb-24-2006 10:07  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > fam041: george acosta feat. truth - mellodrama (moto remix )
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackNew progressive house track [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackThe Drill - The Drill [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 13:52.

Forum Rules: