Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Matthew Dekay@Paris, vendredi 17 Mars...
Pages (3): [1] 2 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Massi
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2004
Matthew Dekay@Paris, vendredi 17 Mars...

Les Soirées Quattrocento dédiées à la prog invitent Matthew Dekay que certains d'entre nous connaissent bien...ce sera aux Bains Douches le vendredi 17 Mars...et ceux qui sont venus pour Seaman savent à quoi s'attendre!!!

Les infos: http://www.morphismes.com

Old Post Mar-03-2006 11:40  Monaco
Click Here to See the Profile for Massi Click here to Send Massi a Private Message Add Massi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

Registered: Sep 2005

Félicitations pour cette super prog encore une fois

Me souviens, j'étais allée à une Quattrocento il y a 2 ans. Quand vous faisiez ça sur une péniche vers St Michel je crois. C'était super sympa mais ça parlait pas français sur le dance floor lol

Ravie de voir que vous investissez Les Bains maintenant, ça remonte le moral quant aux soirées sur Paris.

Au fait, y aurait pas moyen de connaître les DJ programmés un peu plus à l'avance pour les gens qui habitent loin et qui voudraient prendre des billets de train pas trop chers?

Merciii

Old Post Mar-03-2006 12:12 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
choukri
Flying Trance Dreamer

Registered: May 2002

quote:
Originally posted by anne348
Au fait, y aurait pas moyen de connaître les DJ programmés un peu plus à l'avance pour les gens qui habitent loin et qui voudraient prendre des billets de train pas trop chers?

Ouais ça serait cool, d'ailleurs je viens de prendre ma place de train pour Cattaneo en mai prochain

Old Post Mar-03-2006 12:28  France
Click Here to See the Profile for choukri Click here to Send choukri a Private Message Add choukri to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Atton Tray
Kaori Addict !!

Registered: Oct 2003

Putain merde je bosse le samedi!
Jvais rater trop de pures soirees!

Old Post Mar-03-2006 16:32  Japan
Click Here to See the Profile for Atton Tray Click here to Send Atton Tray a Private Message Add Atton Tray to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002
Re: Matthew Dekay@Paris, vendredi 17 Mars...

quote:
Originally posted by Massi
Les Soirées Quattrocento dédiées à la prog invitent Matthew Dekay que certains d'entre nous connaissent bien...ce sera aux Bains Douches le vendredi 17 Mars...et ceux qui sont venus pour Seaman savent à quoi s'attendre!!!

Les infos: http://www.morphismes.com

OH MY GOD !!!

i'll be fucking there...

trop trop merci Massi !!! ... j'en pleurerais presque...

Old Post Mar-03-2006 19:02  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Atton Tray
Kaori Addict !!

J'ai chopé ma matinée!

Yahooo, j'vais pouvoir venir!!!

Old Post Mar-04-2006 18:42  Japan
Click Here to See the Profile for Atton Tray Click here to Send Atton Tray a Private Message Add Atton Tray to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JLP
Vive le deep

Apres Seaman, Dekay.

Toujours une super prog, j'espere que vous pourrez bientot programmer le samedi soir, ou programmer a fond a fond pendant ces vacances d'été. La soirée avec Petter avait été géniale.

En tous cas, Cattaneo en Mai, s'il le faut, je rentre par les systemes de ventilation, mais je le verrai!

Old Post Mar-04-2006 19:07  France
Click Here to See the Profile for JLP Click here to Send JLP a Private Message Add JLP to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Massi
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2004

Quattrocento de son mieux pour inviter des guest de qualité et souvent le délai est trop short pour pouvoir vous l'annoncer à temps...désolé...

Sinon voici le set que j'ai fait à la dernière soirée (en warm-up de Seaman..qui est resté tout le long derière moi..grosse pression quoi...!)
:
http://www.morphismes.com/Sons/selectionlive.ram

et la tracklist:
1- DjSilversurfer – Hereon (Crosstown Rebels)
2- James Holden – A break in the clouds (Border Community)
3- Donato Dozzi&Exercise One- United Elements (Lan music)
4- Galoppierende - Linguini al dente (Brushstuecke)
5- Rekorder 3- 3.1 (Rekorder)
6- Nylon - The Mouse (Rebellone)
7- Monolake - Plumbicon (Sleeparchive interpretation) (Monolake)
8- Fairmont-Gazebo (Border Community)
9- Nathan Fake – Long Sunny (Fairmont remix)
10- Elektrochemie – Pleasure seeker (Get Physical)

Old Post Mar-04-2006 20:03  Monaco
Click Here to See the Profile for Massi Click here to Send Massi a Private Message Add Massi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

quote:
Originally posted by Massi
Sinon voici le set que j'ai fait à la dernière soirée (en warm-up de Seaman..qui est resté tout le long derière moi..grosse pression quoi...!)

YES!!!

Merci, c'est trop COOL ça

Old Post Mar-04-2006 21:11 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

je serais bien venu en fait, le petit matthew je l'apprécie pas mal...

maintenant, jvais me faire tirer les oreilles par mes vieux parceque je fais trop de soirées...

Old Post Mar-04-2006 21:27  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

quote:
Originally posted by severnayaprods

je serais bien venu en fait, le petit matthew je l'apprécie pas mal...

maintenant, jvais me faire tirer les oreilles par mes vieux parceque je fais trop de soirées...

Moi je peux pas ce we là, mais je suis sure que ça vaut le coup de se battre un peu avec ses parents

Old Post Mar-04-2006 21:42 
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

UP !!!

c'est demain soir...
on sera au moins:

maxxyme
JediK + (?)

qui d'autre?

Old Post Mar-16-2006 11:12  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Matthew Dekay@Paris, vendredi 17 Mars...
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): [1] 2 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackSteve Bug & Phonique at Harpune 2005 Track ID Please!!! [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJaccot - "Mu-v Express" [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 05:31.

Forum Rules: