Jaaajaaa!!
hij staat er hoor.Olaf van Superfeesten.nl heeft vandaag het filmpje wat ie paar weken geleden had opgenomen vandaag op de site geplaats.
Als jullie hem willen zien moeten jullie effe naar www.superfeesten.nl gaan en dan links op specials drukken.dan zien jullie ene verslag en een filmpie.
Enjoy.
GREETZ!!
Jan-24-2002 21:22
-=WVG=-
Alsofhetnikskost.NL
Registered: Jan 2001
Cool fimlpje man! Vooral dat vingertje in de lucht
Je hebt het al heel wat verder geschopt in je DJ-leven dan ik...
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
op de main page:
24-01-2002 DJ Bellie video online
Pas geleden gaven we DJ Bellie cd's weg en jullie hadden nog een DJ Bellie video tegoed.
jaaaa, het betere werk.. ik ben nu bezig het filmpje te downen, kunnen we bellie eens "in actie" zien
hey dushiiiii!!!!!! lekkerrr hoorrr ja..je platen ook ja! Nou heb ik helemaal zin in 29 maart woopieeeeeehhhhh
Jan-25-2002 01:03
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
KIJK ZULKE TECHNO VIND IK LEKKERRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Jan-25-2002 01:03
Dj Alpha
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2001
Bellie hoe heet dat nummer?
PHATTTTTT GOZER!!!!
Jan-25-2002 04:10
Donna
Elitist
Registered: Dec 2000
Hmz mijn playdingetje doet t weer niet,kan t nie ziennnnn!! grmpf
Naja t gaat je iig voor de wind heb ik t id,veel plezier Mr.Bellman
Jan-25-2002 07:30
Bellie
Techno ofcourse!
Registered: Oct 2000
Hehehe dank je wel jongens
Ik hoop echt dat het wat gaat worden.Vind het echt cool dat olaf(SF.nl) mij zo geholpen heeft.Ik doe nu ook wekelijks een top 3 voor hem.Staat in de nieuwsbrief.Moeten jullie maar effe aanmelden
is wel grappig.
2Dj Alpha:Het nr heet Jamie Anderson - Can't Stop (G-Force Mix)kan je hem niet vinden moet je het maar zeggen dan rip ik hem wel effe naar mp3 voor je
2 Donna:Probleem is waarschijnlijk dat je de DivX Codec niet op je comp hebt staan.Zelfde prob. had Jukx ook.Effe naar www.divx.com gaan en daar de Codec downen en installeren en hij moet het doen.
GREETZ!!
Jan-25-2002 08:17
Little Theseus
Addicted Myth
Registered: Jun 2001
AAAARGH!
Kheb een dillemma!
Ik ben vandaag gebeld of ik wilde komen draaien op een studentengala voor 200 man in Amsterdam, ik zou daar 150 euro mee verdienen en de heen en terugreis wordt betaald (leuk hoor een zus die dat soort dingen voor je regeld). Maar iig, het is de 29e maart! Dus ik heb voorlopig nee gezegd omdat ik naar the-Q (dymolytion) wil maar aan de andere kant kan ik het geld ook weer goed gebruiken dus weet ik het nog niet zeker.
Damn keuzes maken is moeijlijk!
Originally posted by Little Theseus AAAARGH!
Kheb een dillemma!
Ik ben vandaag gebeld of ik wilde komen draaien op een studentengala voor 200 man in Amsterdam, ik zou daar 150 euro mee verdienen en de heen en terugreis wordt betaald (leuk hoor een zus die dat soort dingen voor je regeld). Maar iig, het is de 29e maart! Dus ik heb voorlopig nee gezegd omdat ik naar the-Q (dymolytion) wil maar aan de andere kant kan ik het geld ook weer goed gebruiken dus weet ik het nog niet zeker.
Damn keuzes maken is moeijlijk!
LIFE IS A BITCH!!!
Maar Bellie... 2 woorden: GAAF MAN