Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Tranceport with Andy Moor - 21 April
Pages (3): [1] 2 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
wingman
Junior tranceaddict

Registered: Jan 2005
Tranceport with Andy Moor - 21 April

«« Tranceport with Andy Moor »»
Date: 2006-04-21
Time: 22:00 - 02:00
City: Karlshamn
Country: Sweden
Arranger: Tranceport
Price: TBA
Website: http://www.tranceport.se
DJ's:
22:00 - 00:00 Ludvig Faleij
00:00 - 02:00 Andy Moor

Last edited by wingman on Mar-23-2006 at 23:52

Old Post Mar-13-2006 17:27  Sweden
Click Here to See the Profile for wingman Click here to Send wingman a Private Message Visit wingman's homepage! Add wingman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
staz
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

andy e från england

Old Post Mar-13-2006 21:44  Sweden
Click Here to See the Profile for staz Click here to Send staz a Private Message Add staz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sinnica Hax
?SYNTAX ERROR

Registered: Jul 2004

var?

Old Post Mar-14-2006 06:36  Sweden
Click Here to See the Profile for Sinnica Hax Click here to Send Sinnica Hax a Private Message Add Sinnica Hax to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
wingman
Junior tranceaddict

quote:
Originally posted by staz
andy e från england

Hjärnsläpp kom den kvällen, men nu har jag flyttat tillbaka hjärncellerna.

Old Post Mar-14-2006 08:41  Sweden
Click Here to See the Profile for wingman Click here to Send wingman a Private Message Visit wingman's homepage! Add wingman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sinnica Hax
?SYNTAX ERROR

då kanske du kan förklara vart denna företeelsen kommer att ske också

Old Post Mar-14-2006 09:46  Sweden
Click Here to See the Profile for Sinnica Hax Click here to Send Sinnica Hax a Private Message Add Sinnica Hax to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by >>FK
då kanske du kan förklara vart denna företeelsen kommer att ske också

en vild gissning är ågatan 12 i karlshamn...

Old Post Mar-14-2006 15:21  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

«« Tranceport with Andy Moor »»
Date: 2006-04-21
Time: 22:00 - 02:00
City: Karlshamn
Country: Sweden
Arranger: Tranceport
Price: 100 SEK
Website: http://www.tranceport.se
DJ's:
22:00 - 00:00 Ludvig Faleij
00:00 - 02:00 Andy Moor

Old Post Mar-14-2006 15:46  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CJ InterCity
Peter South

Registered: Jan 2004

Räkna med mig

EDIT: sorry guys, fick en spelning i Rumänien samma dag (beklagar!)

Last edited by CJ InterCity on Mar-15-2006 at 01:15

Old Post Mar-14-2006 17:16  Germany
Click Here to See the Profile for CJ InterCity Click here to Send CJ InterCity a Private Message Visit CJ InterCity's homepage! Add CJ InterCity to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
wingman
Junior tranceaddict

snodde ditt inlägg rakt av Steve, hoppas du inte vill halshugga mig nu =)

Entrén är inte satt riktigt ännu, men det meddelas framöver.
Taket är max 100:- men det lutar mer åt 80:-

Lördagen 22 April kommer vi också att köra.

Linupen är då:
22:00 - 00:00 Dj Anders (progressive)
00:00 - 01:00 Dj zRo & Dj Fuego (trance)
01:00 - 02:00 Zendrion (hard dance / uk nrg)

Old Post Mar-14-2006 19:42  Sweden
knomaden
Senior tranceaddict

Registered: Dec 2003

Välkomna att lyssna på mitt set även på lördagen, en fet TRANCE-HELG HELA VÄGEN UT UTAN KOMPROMISSER Alrightie!

Och Andy Moor är min nummer ett producer de gångna två åren när det gäller bästa låt!

I am SOOO there .

Peace,
Anders

PS. Jag har ett set på TC / Livesets för den som vill lyssna in vad jag kommer lira - ungefär . Det är på c:a 90 min. DS.

- Sustainable Profile Clothing: Ignition® - www.ignitionwear.com | Get your clubwear/merchandise printed
- AboutMe: www.andersabrahamsson.info / actionmap.andersabrahamsson.info | My Intentions, Actions and Current Projects
- DJing: www.djanders.info | Agency: Icon Mgmnt www.myspace.com/iconagency | Current promoset podcasted @ my blog http://blog.djanders.info
- Campaign Coordinator: I DO TRANCE [not drugs] @ TC | | www.idotrance.org | Jofawe's pledge @ www.mondaybar.com generated 2 500+ undersigned !
- Main blog: www.sustainopreneurship.biz | What's your dream?

Old Post Mar-14-2006 21:28  Sweden
Click Here to See the Profile for knomaden Click here to Send knomaden a Private Message Visit knomaden's homepage! Add knomaden to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
knomaden
Senior tranceaddict

Registered: Dec 2003

Vilka stannar hela helgen ??

Det blir en riktig smålandstrance i blekinge, först moi, sen grabbarna bakom "Rainbow Event" i Älmhult . Rainbow har ett jätteevent i maj igen, Rainbow IV.

*bara ett tips*

Och avslutar gör ju en DJ från Kalmar .

Bara en liten observation!

Kalmar, Växjö och Karlskrona/Ronneby högskolor/universitet håller på att organisera nytt regionssamarbete.

Kanske vi skall göra detsamma ?

En av Captured's management (Mike Shivers etikett) bor ju i Kalmar .

EDM South-Cheese ha ha ha.

Elektroniska Dansmusikregionföreningen Syd-Ost .

Ursäkta min tråkiga humor, dåliga ordvitsar kommer när jag är slut i huvet - efter en hård vecka...

Nu chill .

--
PS. Skulle bli jätteglad om ni laddade ner mitt promoset på TC och röstade där, men för er som känner för det kan också ta det här;
http://www.sustainopreneurship.biz/djanders/music/DJAndersPresPuLSatingBeats2006no1-192kbps.mp3http://www.sustainopreneurship.biz/...no1-192kbps.mp3

- Sustainable Profile Clothing: Ignition® - www.ignitionwear.com | Get your clubwear/merchandise printed
- AboutMe: www.andersabrahamsson.info / actionmap.andersabrahamsson.info | My Intentions, Actions and Current Projects
- DJing: www.djanders.info | Agency: Icon Mgmnt www.myspace.com/iconagency | Current promoset podcasted @ my blog http://blog.djanders.info
- Campaign Coordinator: I DO TRANCE [not drugs] @ TC | | www.idotrance.org | Jofawe's pledge @ www.mondaybar.com generated 2 500+ undersigned !
- Main blog: www.sustainopreneurship.biz | What's your dream?

Last edited by knomaden on Mar-17-2006 at 18:33

Old Post Mar-17-2006 18:14  Sweden
Click Here to See the Profile for knomaden Click here to Send knomaden a Private Message Visit knomaden's homepage! Add knomaden to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sinnica Hax
?SYNTAX ERROR

jag kommer, ska bli kul och se om Andy suger så mycket som alla säger. en ide för framtida event vore att ta hit Jon O'bir så man får träffa the boss han hade krossat allt
EDIT: event i Älmhult? eller vad Anders?

Old Post Mar-17-2006 19:15  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Tranceport with Andy Moor - 21 April
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): [1] 2 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackold trancer for i.d. [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackFuture Sound of London - "Papua New Guinea" (Satoshi Tomiie Main Path Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:41.

Forum Rules: