אז חברה, אתם שואלים למה אף ליין לא מביא אמנים מחו"ל.
לכן שאלה לי למבינים בנושא.
כמה אמור להעלות להביא לארץ אמנים כמו ג'ון אוקאלהאן, ג'ון רייט... חברה מסדר גודל כזה, שאולי הם לא מפורסמים כלכך אבל לדעתי האישית, הם אפילו יותר טובים מהמפורסמים ואת התוכניות שלהם אני יותר אוהב.
אז על איזה סכומים אנחנו מדברים, איזה סדר גודל של מסיבות וכ"ו
אני שואל בצורה רצינית ביותר אז אני מבקש ממכם גם לענות תשובות רציניות בבקשה
John O'callaghan
חתום בהומגה אז לא נירא לי שכזה סיפור להביא אותו..
Mar-18-2006 19:40
Glenn-Holmes
Music Is My Passion
Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel
Re: הבאת אמנים מחול
quote:
Originally posted by sabi10
אז חברה, אתם שואלים למה אף ליין לא מביא אמנים מחו"ל.
לכן שאלה לי למבינים בנושא.
כמה אמור להעלות להביא לארץ אמנים כמו ג'ון אוקאלהאן, ג'ון רייט... חברה מסדר גודל כזה, שאולי הם לא מפורסמים כלכך אבל לדעתי האישית, הם אפילו יותר טובים מהמפורסמים ואת התוכניות שלהם אני יותר אוהב.
אז על איזה סכומים אנחנו מדברים, איזה סדר גודל של מסיבות וכ"ו
אני שואל בצורה רצינית ביותר אז אני מבקש ממכם גם לענות תשובות רציניות בבקשה
עלות טיסה מבריטניה
סדר גודל של 500 דולר בערך
עלות מלון ללילה אחד - עוד כמה מאות שקלים
עלות ההופעה - 700 יורו זה המחיר שרוב הדי גיים שבנו לעצמם שם גם אם לא גדול מכמה הפקות שלהם לוקחים להופעות שלהם בתחילת דרכם
סה"כ - 6500 שקל~ על די גיי בסדר גודל שכזה
להשכיר מקום נורמלי באזור המרכז זה שוב לא רחוק מהסכום הזה ואף יותר
אז רק די גיי ומקום (בלי ייחצון וכל השאר) יישרפו 13000 שקל במקרה הטוב
כמה יהיה מוכן הקהל הישראלי לשלם על די גיי מחו"ל שאף אחד לא שמע עליו וליד שמו לא מופיע הכיתוב
# 1-5 On djmag
?
50 שקל?
תוסיף את כל העלויות הנלוות שלא כללנו מקודם וזה אומר שתצטרך בסביבות 400 אנשים שישלמו כניסה כדי רק לכסות תעלות...
לא מעודד...
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
Mar-18-2006 19:42
Glenn-Holmes
Music Is My Passion
Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel
quote:
Originally posted by omergunr
John O'callaghan
חתום בהומגה אז לא נירא לי שכזה סיפור להביא אותו..
חתום בהומגה?
זה לא ידעתי
לא משנה
מי ישלם לו טיסה?
מלון?
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
Mar-18-2006 19:45
Star
Supreme tranceaddict
Registered: Jul 2004
Location:
קרוב אילן קרוב
אבל למה לטרוח ? לא חבל לשמוע
John O'callaghan? מי לעזעזל זה John O'callaghan!!
זאת התשובה \ תירוץ שתשמע במדינה הזאת!!!
אחרי 3\4 כאלו נראה אם ישאר לך אויר בגלגלים !!!
Mar-18-2006 19:48
DJMIKE
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2003
Location: HAIFA, ISRAEL
אילן חוץ מהשכרת מקום קלעת בול
אבל יש עוד דרכים חכיסוי עלויות חוץ ממכירת כרטיסים...
___________________
[.URL=http://**************][.IMG]http://img223.**************/img223/5818/omahabeach3ob6yx.gif[/IMG][/URL]
Please edit your sig using the guidlines provided. Thanks.
Mar-18-2006 19:50
Star
Supreme tranceaddict
Registered: Jul 2004
Location:
מיקי כנס למסנגר
Mar-18-2006 19:56
sabi10
Supreme tranceaddict
Registered: Aug 2003
Location: Tel Aviv, Israel
קודם כל...בעסקים צריך לקחת סיכונים...אין ברירה.
לגבי זה שלא יבואו אנשים אני לא כלכך בטוח. אם הפרסום הנכון, במקומות
הנכונים אפשר להצליח ואפילו לכסות את אירוע
וואלה, 13000-15000 שקל למסיבה שה לא כלכך הרבה.
יש לי גן אירועים. חבר של אחי מארגן שם מסיבות עיבריות וואלה הוא משקיע מעל 30000 שקל שם ומצליח להחזיר את הכל (היו איזה 1000 איש) ועוד לצאת ברווח לא
קטן.
אני גר ליד עפולה ולמסיבה הזאת הגיעו אפילו אנשים מאיזור תל אביב הרצליה ורעננה שרק תקלוט מה פרסום יכול לעשות
זה בעיקר הפרסום..אתה יכול להביא כל אחד ועם הפרסום הנכון למלא את המקום.
ואם המסיבה מצליחה אתה עושה לליין שלך שם
ועוד דבר, אני לא בטוח שחייבים לעשות דבר כזה בתוך מועדון, אלה אפשר אפילו באוויר הפתוח,כמובן רק שמזג האויר מאפשר זאת
וכמו שאמרת 13000 שקל במקרה הטוב זה לא כלכך נורא.
אם שני חברה משקיעים זה מתחלק ואני מאמין שזה יעלה קצת יותר מהסכום שאמרת, אבל עדיין לא יותר מ 10000 שקל לבן אדם (במקרה של שניים), ואני מאמין שאפשר לפחות לכסות את העלות.
ואפילו לצאת ברווח
Originally posted by sabi10
וכמו שאמרת 13000 שקל במקרה הטוב זה לא כלכך נורא.
אם שני חברה משקיעים זה מתחלק ואני מאמין שזה יעלה קצת יותר מהסכום שאמרת, אבל עדיין לא יותר מ 10000 שקל לבן אדם (במקרה של שניים), ואני מאמין שאפשר לפחות לכסות את העלות.
ואפילו לצאת ברווח
אתה שוכח משהו
הקהל הישראלי ידוע בהבטחותיו שיגיע אך בסוף כל חובבי המוזיקה האמיתיים יישארו בבית בתירוצים שונים ומשונים
עצוב אבל נכון
אתה מכיר את זה לא?
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
Mar-18-2006 20:20
Star
Supreme tranceaddict
Registered: Jul 2004
Location:
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אתה שוכח משהו
הקהל הישראלי ידוע בהבטחותיו שיגיע אך בסוף כל חובבי המוזיקה האמיתיים יישארו בבית בתירוצים שונים ומשונים
עצוב אבל נכון
אתה מכיר את זה לא?
AMAN
סוף סוף למדת משהו
Mar-18-2006 20:24
Glenn-Holmes
Music Is My Passion
Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel
quote:
Originally posted by Star
AMAN
סוף סוף למדת משהו
חחח כן אבל עדיין אני לא מסכים איתך שהטראנס פה מת...
אתה חי בצפון שם אולי זה ככה
גם באנגליה בפרברים מרוחקים אין סצינה בכלל
בכל מדינה ומדינה יש איזור מסוים שבו מתרכזים מרבית אזורי הבילויים ומרבית הבליינים שמחפשים תסוג המסוים של המוזיקה
ופה בארץ זה קורה במרכז
ואנחנו הישראלים מפונקים מכדי ליסוע בשביל ליין נורמלי כל הדרך עד הצפון
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation