WHAAAAAAAA!!!!!
Echt vet.Ik keekk gisteravond mn mail, zie ik ineens een mailtje van een gozer van ID&T.Of ik vrijdag kan komen draaien.Ik heb hem net een mailtje terug gestuurd dat ik TUURLIJK kan komen.dussuh a.s. vrij. ik @ ID&T radio, in het programma Shockers.ik weet nog niet of ik 1 uur of 2 uurtjes moet draaien.Dat hoor ik nog wel.het programma duurt iig van 23:00 - 01:00
Damn de zenuwen gieren door mn lichaam nu man.Niet te doen.
GREETZ!!
Jan-28-2002 08:04
Raymond
.Off_Corso
Registered: Feb 2001
Location: Rotterdam
WoW das VET !!!!!!!!!!!! Ik ga zeker luisteren naar je set vrijdagavond =]
Ejh, ik wist het stiekempjes al maaruh, vrijdag.....damn dan ga ik effe luisteren
___________________
Allemaal gelul!!
Jan-28-2002 08:21
Dj Alpha
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2001
Location: Netherlands
zoooooooow das netjes kerel!!!!!
ik kan helaas nie luisteren, moet zelf draaien maar laat nog wel ff van me horen vrijdag
en zaterdag luister ik je set wel hehehe
Jan-28-2002 10:08
djdawn
RetroActive
Registered: Apr 2001
Location: GTA #5
Congratulations, Bellie!
have lots of fun and make them get you more often
___________________
RetroActive 4
Jan-28-2002 10:16
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13
Suc7 Dushi!!
___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there
Jan-28-2002 10:25
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
Location: Eindhoven
CONGRATS MAN!!!!!
kan ik mooi ff luisteren of het ook de moeite is om 29 maart te komen
mmm, bedenk me wel dat het de bedoeling was vrijdagavond te gaan stampen..... nou ja, dat wordt dus opnemen
greetz kolkiewolkie
suc6 iig
___________________
Progressive
Hard = goed
Jan-28-2002 10:41
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
Location: Rosmalen, Holland
quote:
Originally posted by New Wave Ejh, ik wist het stiekempjes al maaruh, vrijdag.....damn dan ga ik effe luisteren
heel stiekempjes wist ik het ook al
ik vind het echt vet en ik ga denk ik wel ff luisteren