Originally texted by Jakhira
Out with the dog at the moment. Chicks love him, and I love chicks... The world is in harmony
Mar-26-2006 16:38
Aurélie
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2003
Dit is het gewoon , prachtig ! Ongelooflijk dat ietwat Oosterse diepe mysterieuze tintje. Volledig mijn ding ! Veel respect hiervoor !
Ik ga hem desnoods zelf afgeven in Pulse Factory
edit : zet em nog eens op
edit 2 : die naam alleen al
Mar-26-2006 16:46
Meltoz
Ferry Corsten Addict
Registered: Nov 2003
/ DEEP BOW
Ik was hier vandaag al volledig onderste boven van "Honey", "Get it On" en deze maakt het gewoon compleet, de kers op de taart... Heerlijke zweverige momenten (voor mij althans), die oogjes gewoon dichten en GENIETEN , Aurelie omschrijft die mysterieuze sounds perfect, het is inderdaad wat mysterieus, BUT I LIKE
Het is mooi, positief verhaal dat deze track omschrijft, het was inderdaad een "goeie muze"
Score: de volle 10
Mar-26-2006 16:59
Aurélie
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2003
Nu weten we nog altijd niet wie die muze is
Mar-26-2006 17:01
pooley
In Search Of ...
Registered: Apr 2003
chique maar die break vind ik iets te lang.
precies zo lang als de break van dream universe (georges...)
Mar-26-2006 17:38
Shadowkid
hitokiri
Registered: Apr 2005
Daimn, dit is zieke stuff. Eerlijk gezegd ben ik niet echt een fan van de meeste Kindred Spirits producties, maar dit vind ik wel heel goed. Ik ben echt een sucker voor zo'n oosters sfeertje/geluiden (Mede vandaar dat ik het Moshic album bv. ook super vind).
Bovendien heeft dit nummer ook echt een "zweefsfeer". Ge kunt u echt zo laten meedrijven op de sfeer en beats van het nummer. Kvind dit echt wel zalig.
Registered: Jan 2004
ja, ondertussen kunt ge beter uw eigen "pumaz-productions-thread" maken
Mar-26-2006 21:46
Vishnu
sound designer
Registered: Jun 2004
Knappe productie, zit mooi inelkaar, meeslepend, vertelt een verhaal, nice FX en zeker een mooie string. Net als Shadowkid vind ook ik deze beter dan de meeste Kindred Spirits producties die ik al gehoord heb.
De track verdient enkel betere bassen imo De sound en misschien ook het patroon ervan kan (volgens mijn bescheiden mening) wel nog verbeterd worden.