|
|
|
|
 |
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001
|
|
|
Jan-29-2002 12:57
|
|
|
 |
 |
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by DjRV
een goed begin zou zijn om de "verantwoordelijke" ppl van het forum aan te spreken om de boel beter te begeleiden.Zou al een hoop schelen.
En diegene die "verantwoordelijk" zijn zouden zichzelf eens opzij kunnen zetten bij sommige onderwerpen en niet meteen een thread closen/editen omdat zij het er niet mee eens zijn. Niet iedereen deelt dezelfde mening en das maar goed ook.
maar goed wie ben ik |
Wij closen bijna nooit threads, alleen maar de threads waar het geflame wel weer gebeurt is en er mensen vragen of de thread geclosed kan worden, ik close bijna nooit een thread omdat mij het onderwerp niet aanstaat.
maar goed, een beter forum, ik vind dat er nu teveel gezeikt word als er ook een keer een thread is wat niets met muziek te maken heeft, eerst was er juist geen thread over muziek en daar werd iets over gezegd, helemaal terecht. En nu word opeens elke thread die niks met muziek te maken heeft (of iets waar iedereen aan mee kan doen) gezien als een useless thread, klopt niet helemaal vind ik.
Een tweede ding is de useless posts, dan is er een serieuze thread en dan word er gereageerd met nietszeggende antwoorden waar niemand iets aan heeft, dit moet ook stoppen. af en toe kan wel maar er zijn mensen die er bijna een sport van maken om nutteloze dingen te zeggen.
Ik sta altijd open voor ideeen
Jan-29-2002 14:15
|
|
|
 |
 |
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001
|
|
|
Jan-29-2002 14:24
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 12:33.
Forum Rules: