|
כן... שנה שעברה למרות זאת יצא לי לראות את מרקוס שולץ
פעמיים את קארל קוסקס,
פעמיים את דיפ דיש, פול ואן דייק כמובן..ארמין, פרי קורסטן ועוד
היה חלומי
שווה ללכת למי שרוצה 
___________________
*** Sig edited -> no banner ads in sig (Rule #2)
http://img113.**************/img113/6323/1ej5.gif
Last edited by Black Dragon on Mar-30-2006 at 20:22
|