Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [12.08.06] Streetparade - Energy - SW? - Zürich
Pages (3): [1] 2 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
lotadeus
Do you fuck as you dance?

Registered: Jul 2002
[12.08.06] Streetparade - Energy - SW? - Zürich

there are rumors for a sensation white in hallenstadion at the same date ;-)

quote:
Frank-HH: Alles viel zu Geil hier!
Overseas: Wir sind ja nicht zum Spass hier!
Das höchste Gut im Leben ist Gesundheit und Liebe...

Old Post Mar-28-2006 16:36  Switzerland
Click Here to See the Profile for lotadeus Click here to Send lotadeus a Private Message Add lotadeus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BlackHole
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004
Heureusement que j'y suis allé l'année dernière

Old Post Mar-28-2006 16:42  France
Click Here to See the Profile for BlackHole Click here to Send BlackHole a Private Message Add BlackHole to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BTF
Senior tranceaddict

C'est clair!!!

Old Post Mar-28-2006 17:34  France
Click Here to See the Profile for BTF Click here to Send BTF a Private Message Visit BTF's homepage! Add BTF to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djsunn
Supreme tranceaddict

ya quand meme koris dans le lot

sinon tieum c'est pas du hardcore? c'est celui du label audiogenic?

Old Post Mar-28-2006 17:44  France
Click Here to See the Profile for djsunn Click here to Send djsunn a Private Message Add djsunn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Defcon_7
Alive & kickin'

Registered: Feb 2004

Attendez on sait pas encore qui sera le "Top trance headliner"
Sinon clair que ça suxxx, heureusement que j'ai déjà prévu la Dance Valley et la Nature One cet été.

05.12 : Time Warp NL (tbc)

Old Post Mar-28-2006 17:45  France
Click Here to See the Profile for Defcon_7 Click here to Send Defcon_7 a Private Message Visit Defcon_7's homepage! Add Defcon_7 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

Registered: Sep 2005

quote:
Originally posted by Defcon_7
Sinon clair que ça suxxx, heureusement que j'ai déjà prévu la Dance Valley et la Nature One cet été.

T'as plus d'infos sur la Nature One? On connait le line up? Le prix toussa ou pas?
Je sais pu, à force je confonds tout

Old Post Mar-28-2006 18:25 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
psychopat63
tranceaddict

Registered: Jan 2005

Deception après le line up de fou de l'an passé. J'ai abandonné l'idée d'aller en angleterre pour globalgathering 2006(sauf line up de fou) car c'est cher et long pour y aller.
Je me trompe ou les line up sont annoncés de plus en plus tard?

Old Post Mar-28-2006 19:08  France
Click Here to See the Profile for psychopat63 Click here to Send psychopat63 a Private Message Add psychopat63 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Defcon_7
Alive & kickin'

Registered: Feb 2004

quote:
Originally posted by anne348
T'as plus d'infos sur la Nature One? On connait le line up? Le prix toussa ou pas?
Je sais pu, à force je confonds tout

Line-up pas grand chose, seuls djs confirmé pour l'instant: ATB, Tom Wax, Oliver Koletzki, Thomas P. Heckmann (et grosse rumeur sur Tiesto), mais bon j'ai pas trop peur d'habitude y'a toujours un line-up de fou à condition d'être ouvert à l'électro et à la techno.
J'espère qu'il y aura comme l'an dernier un floor Armada/Trance Nation, et PvD est là tous les ans en général (j'ai envie de dire le seul point un peu négatif à la NO c'est l'absence de progressive)

05.12 : Time Warp NL (tbc)

Old Post Mar-28-2006 19:28  France
Click Here to See the Profile for Defcon_7 Click here to Send Defcon_7 a Private Message Visit Defcon_7's homepage! Add Defcon_7 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

Registered: Sep 2005

quote:
Originally posted by Defcon_7
Line-up pas grand chose, seuls djs confirmé pour l'instant: ATB, Tom Wax, Oliver Koletzki, Thomas P. Heckmann (et grosse rumeur sur Tiesto), mais bon j'ai pas trop peur d'habitude y'a toujours un line-up de fou à condition d'être ouvert à l'électro et à la techno.
J'espère qu'il y aura comme l'an dernier un floor Armada/Trance Nation, et PvD est là tous les ans en général (j'ai envie de dire le seul point un peu négatif à la NO c'est l'absence de progressive)

ok merci pour les infos

Old Post Mar-28-2006 19:30 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ptit_tom
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2004

quote:
Originally posted by djsunn
ya quand meme koris dans le lot

sinon tieum c'est pas du hardcore? c'est celui du label audiogenic?

Si c est ca il signe assez regulierement dessus

Faut voir les gros guest mais a mon avis ca devrait le faire faut etre confiant

- JUSTICE @ D! Club - 21/12/07

Old Post Mar-28-2006 19:44  France
Click Here to See the Profile for ptit_tom Click here to Send ptit_tom a Private Message Add ptit_tom to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
low-R
Only banging and melodic

Registered: Oct 2004

Et ben !!! moi qui avait decidé de ne pas y aller cette année j'ai vu juste auguste !!!

En plus la maag eventhall, c'est pas la ou ils ont fait la soirée STAR l'année derniere ???

Concernant la sensation white prévue ce jour au hallenstadion c'est a vérifier.

Energy 2005 restera un des meilleurs crus parmi les 6 que j'ai fait.

Last edited by low-R on Mar-30-2006 at 14:38

Old Post Mar-28-2006 19:51  France
Click Here to See the Profile for low-R Click here to Send low-R a Private Message Visit low-R's homepage! Add low-R to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Koris
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2003

Attendez de voir le programme de la street parade!!!!!!

Retired cheese producer.

Old Post Mar-30-2006 11:56  Switzerland
Click Here to See the Profile for Koris Click here to Send Koris a Private Message Visit Koris's homepage! Add Koris to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [12.08.06] Streetparade - Energy - SW? - Zürich
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): [1] 2 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackDave Seaman @maxima FM 18.03.06 Track ID PLS äI [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackLee Curtiss - South Aprhika [2009]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:16.

Forum Rules: