|
קטע חדש, מה דעתכם?
אהלן 
לא יצא לי לפרסם כאן משהו די הרבה זמן בגלל לימודים ועוד מעט צבא...
בכל אופן הנה קטע חדש שסיימתי, לאוהבי הגיטרות
אשמח לקבל ביקורות 
תודה מראש
Save As
אנטוניו
___________________
.: Sit back and relax... Put on your seatbelts and get ready for a new experience, that will take you to the highest level of Sound & Melody :.
|