Re: REGELS lees dit voordat je post!!!!
| quote: | Originally posted by Blik
Spammen is NIET toegestaan zonder toestemming van eigenaar van betreffende bron. >>>> onzin!!!! met een beetje logisch verstand kan je zelf wel verzinnen of je een post wel of niet kan maken in een bepaalde thread!!
Posts waarbij je wat vergeten bent: NIET nog een extra post maken om het recht te zetten, daar is een EDIT/DELETE optie voor >>>>> wat maakt zon extra post nou uit?!?! wie geeft nowadays nog een ruk om postcount?!?! en als er al een post na is gekomen, kan je met een nieuwe post heel makkelijk zien dat iemand zn mening ofzo herziet
Bij een aankomend feest wordt er 1 sticky thread gemaakt waarbij je een afspraak kan maken voor een meeting en de line up kan worden besproken.
NA het feest kan je in die sticky thread je mening geven en je foto’s kwijt kan. >>>>> wederom niet mee eens, als ik niet naar een feest ga, hoef ik de voorbeschouwingen niet te zien, maar vinnet wel altijd leuk om reviews & fotos te zien, en dan zou ik opeens TOCH die thread bij moeten houden om dat te zien, terwijl ik aan het begin HE LE MAAL nix heb!!
Useless threads verstaan we onder:
Een thread die geen informatieve inhoud bevat. >>>>> boeiend?? als men het maar leuk & vooral gezellig houdt
Een thread waarbij een minimale mensen baat bij hebben, je kan dit ook via MSN of ICQ bespreken. >>>>> ja, maar helaas heb ik geen zin om iedereen van TA in mn msn te zetten, voor 1 persoon gebruik je dan PM, en als je meer mensen op het oog heb, wat dan?? moet je dan 5 gesprekken op msn DOOR elkaar gaan houden!?! ja inderdaad, want op msn kan je niet met 5 personen (die dan toevallig ook net allemaal tegelijk online zijn) praten!! eeeeeeeeeeeeeeeeeeeyyy, probleem!! goh, kijk hier, het is een forum, waar eventuele offline mensen die je ook wou aanspreken gewoon te woord kunt staan!! goh...
Useless posts hebben we geen zin in, praat niet na of mee als een loser. >>>>> sja, maar misschien zijn er meer mensen met hetzelfde gevoel voor humor, die dezelfde dingen leuk vinden?? dus ik praat niet mee, ik zeg ook maar iets wat ik ZELF leuk vind, en ik ga ervan uit dat iedereen dat hier doet
Je post moet informatief zijn en/of een duidelijke ondersteunde beargumentatie bevatten. >>>>> heeeeeeeeeeeeeeeeeey, we vallen in de herhaling!! zie boven...
Hou het forum VOLWASSEN, geen kinderachtig gezeur of miereneukerij. >>>> voor miereneukerij, zie deze regels
Zonder humor is een forum geen forum, zoveel mogelijk mag..maar hou het structureel. >>>> ja wat wil je nou?? eerst alles afkeuren, en dan mag het wel weer??
Ieder zijn mening moet worden gerespecteerd, het is dus niet de bedoeling dat iemand geflamed wordt, dit heeft een afschrikkend effect op de nieuwe mensen waardoor zij weg blijven. >>>>> hangt ervanaf wat ze zeggen... t moet natuurlijk wel binnen de grenzen van goede orde blijven
Racistische uitingen worden niet getolereerd. >>>>> daar flame ik dus voor... meestal alleen opmerkingen over Chinezen mogen van mij (kijk, zomaar nutteloze informatie!! zal ik gebant worden?? nah, lijkt me beetje onzin he??)
|
nou... dat was het commentaar van Captain Gek... opruimen & inpakken zou ik zeggen