 |
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
Push2005
Sidechain'd
Registered: Oct 2004
Location: Belgium
|
|
|
| quote: | Originally posted by FredNova
en uiteindelijk gaan ni ze want het is
ofwel te duur
ofwel te ver
ofwel een stomme dresscode
ofwel mogen ze ni van mammie
ofwel hebben ze examens
soit, altijd een excuus en nooit tevreden
|
Je mag zeggen wat je wilt Fred; maar Id&t is ALTIJD te duur... Ik zou eens willen zien hoeveel netto winst ze per tiket per persoon eruithalen; dat is wellicht best nog veel.
Tomorrowland is totnutoe héél goed qua line-up enzo; maar ik ben de algemene mentaliteit van ID&T nogal grondig beu; met als klap op de vuurpijl een Sensation laten uitverkopen ZONDER de lineup bekend te maken. Maar dan heb ik het vooral op de Noorderburen en (nog) niet op de Belgische dochter.
En ID&T heeft ook best wel zijn gebreken; zie maar de organisatie van Tomorrowland vorig jaar, dat was niet om over naar huis te schrijven...
Ondanks dat zei ik er wel bij: Ga maar je tickets halen want het ziet er de moeite wel uit hé
|
|
Apr-07-2006 09:32
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Synthesia
Tranzy States of Mind
Registered: Jun 2005
Location: Belgium
|
|
|
K'geef Gert gelijk, kijk maar eens naar de prijzen van Global Gathering in Engeland om maar 1 voorbeeld te noemen, ok het is een 2-daags festival maar dan nog, komt uit op iets van een 90EUR per dag.
Ik vind dat we hier in Belgie eigenlijk rotverwend zijn qua prijzen in het uitgaansleven, 10EUR maximum entreegelden in discotheken (en uitzonderlijk eens 15EUR), meestal iets tussen de 5 en de 7 EUR. Dat terwijl onze discotheken qua inrichting, bereikbaarheid, faciliteiten (parking, etc.) en zo zeker niet moeten onderdoen voor veel duurdere discotheken in het buitenland, integendeel zelfs!
|
|
Apr-07-2006 10:06
|
|
|
 |
 |
Soley84
tranceaddict in training
Registered: Apr 2006
Location: Belgium (Bree-Limburg)
|
|
|
| quote: | Originally posted by Push2005
Je mag zeggen wat je wilt Fred; maar Id&t is ALTIJD te duur
Tomorrowland is totnutoe héél goed qua line-up enzo; maar ik ben de algemene mentaliteit van ID&T nogal grondig beu; met als klap op de vuurpijl een Sensation laten uitverkopen ZONDER de lineup bekend te maken. Maar dan heb ik het vooral op de Noorderburen en (nog) niet op de Belgische dochter.
En ID&T heeft ook best wel zijn gebreken; zie maar de organisatie van Tomorrowland vorig jaar, dat was niet om over naar huis te schrijven...
Ondanks dat zei ik er wel bij: Ga maar je tickets halen want het ziet er de moeite wel uit hé |
1. Kwaliteit kost nu éénmaal geld. Als zo'n kwalitatief festival al duur is, waarom begint ge dan ni es over die 5 € die op gewoon fuiven worden gevraagd???
2. Algemene mentaliteit van ID&T???? Da's de algemene mentaliteit van de Nederlandse partyfreaks, en die is nog net een beetje gezelliger als die van hier. Als hun da lukt om een massa-event te laten uitverkopen zonder dat er al een line-up bekend is, zegt toch meer dan genoeg over de andere edities? De meeste bezoekers zijn personen die ieder jaar terugkeren
3. Ni teveel overdrijven hé, ok was lang wachten aan den inkom en om bonnen te krijgen. Verder waren er nog technische probleemkes in't begin aan de Blackholetent. Ma voor de rest, prachtige aankleding, geweldige sfeer, perfecte locatie, kortom: dikke pluim voor ID&T!!! buiten die 3 kleinigheden was het gewoon 1 geweldig feest!!!
4. Ondanks dat..... ---> we hebben ne nieuwe Jezus Christus !!!
|
|
Apr-07-2006 10:17
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Push2005
Sidechain'd
Registered: Oct 2004
Location: Belgium
|
|
|
| quote: | Originally posted by FredNova
je hebt geen idee wat dat domein kost, geen idee hoeveel geld er aan djs gegeven wordt, geen idee wat de tenten kosten, geen idee wat het licht en geluid kost... dus hoe kan je iets weten over winst?
ik kan u vertellen dat er helemaal geen grote winst gemaakt wordt
trouwens het geld uit vorige events wordt in de nieuwe geinvesteerd, anders kan je niets opbouwen
|
Als ik aan trance energy bvb zie dat de elektriciteitsrekening 30.000 euro bedraagt; da is amper een euro per persoon, dan houden ze daar wel veel aan over. Alle dj's samen kosten natuurlijk meer dan 30.000 euro... Maar al die factoren samengerekend (dj's, electriciteit, security, zaal, reinigingskosten) dan kom je nog niet eens aan de volle 40 euro. Plus ze worden enorm gesponsord... Wees er maar zeker van dat er bij Trance Energy enorm veel geld in hun eigen zak is gestoken...
Nuja, het is een bedrijf; winst maken is uiteraard toegelaten; maar je moet bij mij niet afkomen dat ze amper iets overhouden...
En neem nu Sensation België; het sportpaleis is een enorm oud gebouw da is vrij 'doenbaar' om af te huren; en er komen slechts 6 dj's ofzo. Ge moet me absoluut nie vertellen dat Sensation White niet één grote geldmolen is voor henzelf.
Tomorrowland is wél kostelijker
|
|
Apr-07-2006 10:49
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 01:35.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|