|
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
הקטע המוזר הוא למה אתה נכנס לפורום של בי יו...
|
ראאאאאאאאאאסי
נכנסתי פעם אחת ללילה ונגעלתייייי איזה ערסים מטומטמים לא מבינים מהחיים שלהם
ולמה לא לדבר על שירים ? הרי הפורום הזה הוא בשביל זההה
___________________
Never again.
|