|
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
ennuh van je decks gelijk naar de pc..iemand enig idee hoe dat in z'n werk gaat?.. ze staan naast elkaar dus dat is het probleem niet, heb alleen geen idee hoe het moet.
Hopelijk iemand van jullie wel...thnx in advance!
ElSandro |
Kan je niet gewoon een kabeltje van je versterker naar je pc (line-in) leggen? Dat is wat ik altijd doe als ik één liedje van een plaat wil opnemen (om het later op cd te zetten, luistert wat makkelijker in de auto of zow ).
Ik weet alleen niet of het verstandig is om een hele set direct op de pc op nemen. Dit kost nl zeer veel rekenwerk (1 liedje duurt al een zooi minuten, maar dat hangt af van hoe snel je pc is natuurlijk). Het moet wel kunnen, want volges my doen die liveset-rippers het ook op die manier of niet? In in ieder geval, ik zou niet het risico nemen want strax heb je urenlang voor nix zitten ploeteren achter de draaitafels...
___________________
Keaton always said, 'I don't believe in God, but I'm afraid of him.' Well I believe in God. And the only thing that scares me is Keyser Soze.
|