|
hehehe ik kreeg die net ook geFWD. sommige zijn lache (drommegaris ) en sommige zijn zeer flauw
ma goed tis beter dan een gratis nokia 3210 als ik em naar 3310 mensen fwd:P
ik kreeg net trouwens ook dit plaatje gemeeld :
Wat "klopt" er nou niet aan die Kelly. En opeens zag ik het: de schaduw
op de muur!

___________________

ta-forum-members midi site
|