Originally posted by Vizay
grattis pjox/camilla till studenten idag, välkommen till det riktiga livet
Med andra ord:
Dags att börja knega och betala skatt och sluta ha ett socialt liv
Kindergarten, min förlorade kärlek vart är du??
Dagis for life!!
___________________
Dance The Night Away
Image removed - over max allowd file size (50kb) yours = 1047kb!
Jun-01-2006 17:23
benni
merci charles
Registered: Mar 2002
Location: malmö, sweden
Re: Re: grattis pjox till studenten!
Grattis till studenten!
quote:
Originally posted by Dragon Kick
Med andra ord:
Dags att börja knega och betala skatt och sluta ha ett socialt liv
det går faktiskt att undvika om man pluggar vidare...
jag föreslår att typ flytta till ibiza eller nåt och plugga vilket ämne som helst..
___________________
music is my wine
Jun-01-2006 19:47
[SWE]Helios
Senior tranceaddict
Registered: Mar 2006
Location: Gothenburg, Sweden
Jag tog studenten igår, och mår ju sådär halvbra idag om man säger så... =/
Jun-01-2006 20:15
St_Andrew
I <3 NYC
Registered: May 2003
Location: Stockholm, Sweden
Grattis grattis Hoppas du var lagom full oså
Nästa fredag är det dags för mig
Jun-01-2006 23:08
zoric
Rojiblanco and Bianconeri
Registered: Mar 2005
Location: Primera División and Serie B
Grattis Pjox och Helios.
Jun-02-2006 14:51
Jeremy H
Ja hallå?
Registered: Jan 2003
Location: Stockholm, Sweden
Grattis Pjox, Helios, Fede, Rikard och alla andra studenter!
___________________
Next event: Exit Festival 2011 @ Novi Sad, Serbia
Jun-02-2006 20:50
RebeL9
The Digital Blonde addict
Registered: Nov 2001
Location: Gothenburg, Sweden
jag rekommenderar också alla studenter att plugga vidare. Livet som högskolestudent är dels jättekul och givande (trots alla tentor) men ingen gång under mitt liv har jag känt att man lärt sig så mycket som på högskolan.
Registered: Dec 2001
Location: Stockholm & in my mind
shit många som tar i år, givetvis ett stort grattis till er andra också!
som rebel9 sa, plugga vidare. Helt plötsligt inser man (om man hittar något kul att plugga) att det faktiskt kan vara intressant och riktigt kul att lära sig nya saker
___________________
quote:
Originally posted by davedresden
i suggest getting the gabriel & dresden prog-a-minute. in 3 easy steps you too could change the face of dance music.
batteries not included.
- dave
Jun-03-2006 11:29
lacksesepsotygh
;B
Registered: Jan 2005
Location: Danderyds Psykhus, Stockholm
själv blev man just färdig på universitetet. två år på nät- och kommunikationsprogrammet blev det. det märks att programmet är nytt och ganska ickeprioriterat, med tanke på att vår programansvarige inte ens dök upp för att säga hejdå.