Jajamensan!
Då var det dags igen, denna gången får ni trotsa hettan och allt annat för nu ska ni in till djbåset i sovrummen och leka fram en mix på antingen 30 eller 60 minuter i vilken stil inom EDM (tja.. dansorienterat iallafall) ni vill.
Senast den 20:e Augusti ska den vara klar.
Regler:
30 el. 60 minuter lång.
MP3 format i 128-160kbps (går med 192 också men onödigt då streamen bara kommer vara i 160kbps) Måste vara AKTIV medlem på SWETA
Den ska vara gjord på riktig utrustning, dvs mjukvarumixar är inte tillåtna.
Mixen ska vara exlusivt inspelad för SWETA ev. liveinspelad med publik, bara det är exlusivt!
Den ska vara oss tillhanda SENAST 20:e AUGUSTI
Ska vi se om vi kan få med lite gästmixar nu med... så vi har lite dragplåster
Frågor kan tas med mig Jofawe, Steve eller Gate42
LineUP och Tider:
Måndag:
19-20.Christian Ö
20-21.Vizay [Live from Steve´s livingroom]
21-22.Steve [Live from Steve´s livingroom]
22 [BONUS SET] - Steve & Vizay Back-2-Back [Live from Steve´s livingroom]
Tisdag:
19-20.Braxn
20-21.Laszlo
21-22.Jeremy H
22-23.Kaveh
Onsdag:
19-20.Patrik B
20-21.Anuga
21-22.Rebel 9
22-23.Jace
Eller använd en FTP client!
Adress: sweta.mine.nu
Login: sweta
Passw: festival3
PORT!: 7171
Datum då det ska hållas är ännu inte satt..
Last edited by jofawe on Aug-28-2006 at 20:18
Jul-20-2006 15:46
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Bra Jofawe då var vi igång igen då...
Jag snackade senast igår med Johan Nilsson aka. DJ Irish som just för tillfället är i NYC för att jobba med di.fm därifrån fram till september. Han har ju jobbat på heltid för di.fm en längre tid nu.
Jag snackade med han om detta och han lät sugen så chansen är rätt stor att vi får med han till linan
Killen har ju liksom TA-member number 869 !!!
Jag är på såklart
Har ev. nya DJ-prylar så en kväll kanske kan bli live... nåt att fila på !
[edit] Om inte den här farbrorn spelar så backar jag ur
Ja fan just de... hade ju fan för mig han hade mycket lägre medlemsnummer !
Tror inte jag skulle få ta det... men det vore fin fint ! Hans reg.datum var ju då man började cirkla runt TA, regga sig ju senare !
Enbart Steve som nickname vore sweet !
Vill gärna vara med men har svårt att få tid med ett par skivspelare (och få hem bra material) här borta i NYC tror det eller ej.
Har planerat att göra en melodisk trance mix ganska länge nu eftersom det var ett tag sedan sist så om det är ok så får det bli en sådan.
Hursomehelst sätt upp mig på "kanske"-listan. Jag ska göra mitt bästa
Om vinnaren skulle råka vara progg eller hard trance så kan jag se till att få den spelad på DI.fm. Om det ä någon annan stil kan jag inte garantera nått men ska personligen försöka fixa ihop något. Om det är ok med er andra dvs
Originally posted by Jeremy H
Ska försöka hinna knåpa ihop nåt denna gången också
Och btw, så brukar vi inte ha någon vinnare eller så.. allt är just for fun! Men sjysst idé att hjälpa någon att få airtime
Ah, förlåt, missbedömde situationen men det är ju riktigt nu när jag tänker på det
Hursomhelst, då kör vi så här. Om någon av er kör Progressive Trance/House eller Hard Trance/UK Hard Trance/Hard Style/Hard House så kontakta mig så ska vi se vad jag kan göra
Tänk dock på att jag kommer vara rätt hård på att det inte är en massa trainwrecks i mixarna. Sådant kan jag inte sända i dessa dagar.