|
|
|
|
 |
basd
progression

Registered: Jul 2002
|
|
|
Aug-02-2006 09:23
|
|
|
 |
 |
Yarnie
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2001
|
|
|
Wat is er met alle voetbalfans gebeurd ????
Maar even on-topic. Ik denk dat PSV en Ajax dit jaar gaan uitmaken wie er kampioen wordt waarbij ik van de laatstgenoemde gister niet bijster van onder de druk was om het maar even op zijn johan derksens te zeggen.
Ajax heeft natuurlijk goede aankopen gedaan met Jaap Stam (c) als uitschieter. Verder zie je natuurlijk dat de selectie van Ajax veel kwaliteit bevat, maar het moet meer gaan spelen als team. Gister zag je nog echt dat het los zand was, waarbij er (te) veel werd gerekend op de bevliegingen van de goalmachine Klaas-Jan Huntelaar die dit jaar zonder twijfel wel weer topscorer van de eredivisie zal worden
P$V nog niet zien spelen, belangrijk zal denk ik zijn of ooijer nog de overstap naar Engeland gaat maken vlak voor de competitie. Verder natuurlijk een degelijke as met ervaren spelers als Cocu, Simons, Alex, Gomez en Ooijer(?). Voeg daar de goaltjes dief Farfan nog eens aan toe en de jonge talenten Affelay en Assaiti en je hebt een aardig eftal.
Feijenooit zal ook dit seizoen denk ik weer goed starten maar zal het uiteindelijk weer niet gaan redden. Met Dirk Kuijt, Romeo Castelen en Stein Huysegems hebben ze aanvallend veel kwaliteit, het middenveld steekt met Nicky Hofs, Jonathan De Guzman en Lucius ook nog wel redelijk in elkaar en Serginho Greene, Bahia en Ron Vlaar zijn prima verdedigers. Het probleem is echter dat ze geen brede selectie hebben. De nummer 12/13/14 etc zijn simpelweg niet gelijkwaardig aan de rest, en met een lang seizoen voor de boeg zullen DIE spelers het verschil tussen top en subtop gaan betekenen. Een typisch geval van net-niet denk ik.
AZ heeft een leuke ploeg. Ze hebben heel wat ervaren spelers zien weggaan (Timmer, Perez, Landzaat, Sektioui, Huysegems en de gestopte v. Galen) maar hebben daarintegen goed ingekocht (Cziommer, Mendes, Martens, Luirink, Gudjohnsen, Didulica, Sinouh, Molhoek, Dembele, Augustien) voeg daarbij nog eens de talenten de Zeeuw en Schaars, 'routiniers' als Opdam, de Cler, Mathijsen en doelpuntenmachine Arveladze en je hebt op papier een aardig eftal. Toch denk ik dat AZ het weer net niet gaat redden en het in de play-offs WEER laat liggen.
Eerst volgende wedstrijd: Zondag 13 augustus Ajax - P$V de aftrap zal om 18.00 plaatsvinden in de Amsterdam ArenA.
Last edited by Yarnie on Aug-10-2006 at 21:57
|
|
Aug-10-2006 17:44
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Mindphaser
Suspended User
Registered: Feb 2003
|
|
|
Ik zie Ronald Koeman bij PSV echt geen wonderen verrichten.
Hij heeft nog mazzel dat eigenlijk bijna iedereen wel is gebleven (oop Ooijer na?) waardoor hij niet echt een team hoeft op te zetten, die heeft Hiddink al voor hem gemaakt.
Feyenoord is zoals altijd idd een net niet ploeg.
Zelfs het koningskoppel K&K bereikten ze en in Nederland en in Europe weinig tot niks, laat staan zonder?
Misschien dat ze toch op inzet kunnen profiteren van het wellicht matige optreden van Ajax en PSV...
AJAX, mijn clubbie.. veel mensen vinden dat ze goed hebben ingekocht maar eerlijk gezegd vind ik dat nog wel meevallen.
Stelekenburg is geen zekerheidje, voor Heitinga geldt imo hetzelfde.
Het centrum met Stam en Vermaelen bezit over een pure winnaars mentaliteit.. iets dat veel ajax spelers toch wel missen vind ik.
Net als Heitinga is ook Emanuelson heel kwetsbaar in de verdediging.
Maduro komt al een half jaar vermoeid over, kan hij de stap maken?
De buitenspelers passeren nauwelijks hun man waardoor de kwaliteiten van Huntelaar maar matig gebruikt worden.
Niet dat ik denk dat Ajax zo goed is maar gebrek aan beter denk ik toch dat Ajax kampioen wordt.
But i can run with you. .."
|
|
Aug-11-2006 21:27
|
|
|
 |
 |
Zand|Man
tranceaddict
Registered: Nov 2005
|
|
|
De eerste grote prijs is het nieuwe seizoen is naar ajax gegaan. Ik vond, dat ajax best aardig voetbalde en dat psv er amper aan toe kwam. Laten we hopen, dat beide ploegen maar snel in vorm komen.
Ajax 3-1 PSV
Rosales Cocu
Perez
Sneijder
|
|
Aug-13-2006 18:22
|
|
|
 |
 |
Zand|Man
tranceaddict
Registered: Nov 2005
|
|
|
Trainer Frank Rijkaard heeft Mark van Bommel niet in de selectie opgenomen voor de eerste wedstrijd om de supercup tegen Espanyol vanavond. Net als bij het Nederlands Elftal, lijkt Van Bommel ook bij zijn club Barcelona op een zijweg te komen staan.
Vreemd.. van Bommel deed het toch wel redelijk goed bij barcalona? Of zou er meer aan de hand zijn met Mark? Enig idee?
|
|
Aug-17-2006 13:45
|
|
|
 |
 |
Mindphaser
Suspended User
Registered: Feb 2003
|
|
|
| quote: | Originally posted by Yarnie
2 goals en 2 assist trouwens. Inmiddels is de soap rond Dirk Kuijt ook beeindigd!
van voetbalzone.nl
Het is natuurlijk duidelijk dat dit een hele aderlating is voor Fijenooit, naar alle waarschijnlijk zal Nevland gehaald worden van FC Grunn... |
Het is waarschijnlijk het beste voor Kuyt maar ook voor Feyenoord.
18 miljoen, imo een veel te hoge transfersom maar natuurlijk mooi voor Feyenoord.
Ik ben benieuwd wat ze met al dat geld gaan doen.
Ik geloof dat ze het afgelopen jaar wel 35 spelers hebben laten gaan!
But i can run with you. .."
|
|
Aug-17-2006 16:08
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 08:40.
Forum Rules: