Hoe zie jij jezelf over 20 jaar?
Ik schets even het algemene toekomstbeeld van de meesten van ons waarschijnlijk:
Een gezin, bij voorkeur met tweeling.
Een huisvrouw die braaf elke dag het avondmaal prepareert als je uitgeblust van je werk thuiskomt.
Na het eten plof je op de bank en de eerstkomende 4 uur kom je er niet meer vandaan.
Een Opel Astra stationcar voor de deur (handig voor de kinderen en de hond, een labrador, die je wel eens mee moet nemen).
In je huis staan hele mooie IKEA-stukken, inclusief de 20 laden kast.
Als het even kan heb je ook nog een cavia en eventueel een goudvis.
Je gaat 2 maal per jaar op vakantie: in de zomer met de kids naar een Franse camping (met je eigen caravan natuurlijk) en op wintersport in Zwitserland, omdat daar "van die gezellige mensen wonen".
Eenmaal in de week ga je naar je schoonmoeder
Al met al een heel aardig toekomstbeeld nietwaar?
___________________
Even if you can not hear my voice, I'll be right beside you dear
|