Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Salut! De New York City!
Pages (3): [1] 2 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
frontebb
Supreme tranceaddict



Registered: Jun 2001
Location: NYC
Hello! Salut! De New York City!

Salut, tout le monde de NYC vous pouvez me dire comment sont les boites de nuits a Paris, et quel sont les differences entre des boites a Paris et d' Alemagne.

(excuse mou pour les fautes de grammaires)

Old Post Mar-12-2002 20:37  United States
Click Here to See the Profile for frontebb Click here to Send frontebb a Private Message Add frontebb to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ_TonKs
Everest Team Member



Registered: Dec 2001
Location: France (lille)

eh be c simple, a paris y'a que de la house...

et en allemagne y sont plus ouvert et tu peu trouver a peu pres tous les styles de techno


___________________

Old Post Mar-12-2002 21:57  France
Click Here to See the Profile for DJ_TonKs Click here to Send DJ_TonKs a Private Message Visit DJ_TonKs's homepage! Add DJ_TonKs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mochu
Feel the Spirit of Trance



Registered: Dec 2001
Location: Paris

Ouais, les boites de nuit à Paris, sont plus axés House.
En allemagne, j'ai trouvé les styles de zik que j'avais pas pu trouver en France.
Donc c'est selon tes gouts


___________________

Old Post Mar-13-2002 11:55  France
Click Here to See the Profile for Mochu Click here to Send Mochu a Private Message Add Mochu to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_greggy_
SuperLoutre



Registered: Oct 2001
Location: Dans une rivière, telle une loutre

Si tu veux de la trance : un seul conseil : la france tu oublis
Va en Allemagne.
Le seul endroit en France ou tu peux avoir de la chance d'entendre de la trance : l'Alsace (cherche la ville Strabourg sur une carte de france, c'est cette région). Mais je te conseille quelques kilometres de plus et passer la frontiere

Old Post Mar-13-2002 14:21  France
Click Here to See the Profile for _greggy_ Click here to Send _greggy_ a Private Message Add _greggy_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
LoginZ
Veteran in training



Registered: Sep 2001
Location: Paris France.

quote:
Originally posted by _greggy_
Si tu veux de la trance : un seul conseil : la france tu oublis
Va en Allemagne.
Le seul endroit en France ou tu peux avoir de la chance d'entendre de la trance : l'Alsace (cherche la ville Strabourg sur une carte de france, c'est cette région). Mais je te conseille quelques kilometres de plus et passer la frontiere


Hello,

Donc t'es brésilienne exilé à NYC et tu veux venir en Europe pour aller clubber

T'aimes bien voyager ma fois.

Juste que la France, yep, c'est pas le paradis des clubbers Trance, mais tout de même on trouve bcp de clubs trance dans le nord de la France , il écoute ça a radio cf (Contact FM) et la Belgique étant à coté tout les clubs le vendredi et le samedi soir passe de la Trance. Donc si tu veux de la bonne trance va plutot te refroidir la tête du coté de Lille.

Sans offense pour nos mais d'Alsace Lorraine

Sinon Paris, c'est house à mort mais quand on connait pas les clubs valent quand le coup d'oeil.

'sta luego.

+++


___________________
http://www.djguide.nl/image/nieuws/2dayskaos.gif

Old Post Mar-13-2002 14:48 
Click Here to See the Profile for LoginZ Click here to Send LoginZ a Private Message Add LoginZ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
E-Trancer
Say what



Registered: Feb 2001
Location: 67, France

Boooouh ! A bas Paris et sa house de m***** !

Old Post Mar-13-2002 16:13  France
Click Here to See the Profile for E-Trancer Click here to Send E-Trancer a Private Message Add E-Trancer to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lytchix
Retired TranceAddict



Registered: Aug 2001
Location: Paris, France

Enfin, ne dites pas qu'à Paris y'a que des boîtes House! Y'a de la techno aussi, faut pas l'oublier...

Mais pas de trance...

Sinon je te conseille d'aller au Parc des Princes, tu pourras apprécier le talent du Paris St-Germain! Pour le foot, c'est le must en France! Il y plusieurs de tes compatriotes qui y jouent : Ronaldinho, Alex, Aloisio!
Hum, je m'égarre là...

Old Post Mar-13-2002 19:38 
Click Here to See the Profile for Lytchix Click here to Send Lytchix a Private Message Add Lytchix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mochu
Feel the Spirit of Trance



Registered: Dec 2001
Location: Paris

Lol, va dans la tribune du KOP de Boulogne, ya d'la bonne trance la bas


___________________

Old Post Mar-14-2002 16:45  France
Click Here to See the Profile for Mochu Click here to Send Mochu a Private Message Add Mochu to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
frontebb
Supreme tranceaddict



Registered: Jun 2001
Location: NYC

OK,

Merci tout le monde pour tes conseilles. Eh bien mes amis francais, c'est en route pour L' Allemagne! heehee

Old Post Mar-14-2002 17:18  United States
Click Here to See the Profile for frontebb Click here to Send frontebb a Private Message Add frontebb to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
torontotrance
I hath returned



Registered: Apr 2001
Location: Toronto
Smile

Un american qui parle francais et aussi une fille. C'est unique.

Old Post Mar-19-2002 02:10  Canada
Click Here to See the Profile for torontotrance Click here to Send torontotrance a Private Message Add torontotrance to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
frontebb
Supreme tranceaddict



Registered: Jun 2001
Location: NYC

quote:
Originally posted by torontotrance
Un american qui parle francais et aussi une fille. C'est unique.


Oooo, La La, Oui, Oui Monsiuer

Old Post Mar-19-2002 14:44  United States
Click Here to See the Profile for frontebb Click here to Send frontebb a Private Message Add frontebb to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
torontotrance
I hath returned



Registered: Apr 2001
Location: Toronto
Smile

Vraiment interessant parce que ici, on trouve pas beaucoup de filles qui parle francais et anglais and aime la musique trance.

Old Post Mar-19-2002 16:38  Canada
Click Here to See the Profile for torontotrance Click here to Send torontotrance a Private Message Add torontotrance to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Salut! De New York City!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): [1] 2 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackthis song? [2006] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMory Kante - Yeke Yeke (Short Mix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:18.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!