|
| quote: | Originally posted by benni
men varför ska man ha en sida på engelska också? som om det inte fanns nog med info och text om tiesto redan på engelska.. |
Attans, jag hann inte före 
"Frames", meeeh, hates and väldigt onödigt...
Förövrigt är informationen på den ok, ska inte säga så mycket om utseendet, eftersom jag inte är partisk, 
Men informationen längst ner, skulle man kunna ha på en egen sida och lämna plats åt resten...
Keep it up, visst inte att han skulle komma till Sverige 25 November, kanske värt ett besök, även ifall jag känner ost smaken samlas.
___________________
"our night is brighter than your day"

http://anuga.se/ / http://mixcloud.com/anuga / http://trackli.st/
|