k heb nog nooit een poll gemaakt, dus k denk laten we t es ff lekker proberen ...
De meesten zullen t wel weten, maar Dj Astrid heeft de themesong voor Qontact dit jaar gemaakt en die heet Starfever... Je kan em luisteren op haar website (www.djastrid.com).
Nou, wat vinden we ervan?
ikke zelf ga denk k voor Erg Lekkahh of voor Té Goed , want dat issie nou eenmaal . Lekkere synths, heerrrrlyk melodietje.
ltr
Wel aarig nummer inderdaad, maar niet meer dan dat!
en pesies wat Henkie_henk zegt, Twinkle is echt stukken beter!!
En wat volgens mij ook wel de bedoeling en noodzaak bij een theme song is dat hij in je kop blijft zitten en dat hij echt goed herkenbaar is. Dus er echt uitspringt,. Kvind dit nummer dus een beetje te gewoontje daarintegen is Twinkle echt een uitblinker..
Kijk naar PPK, daar lijkt hij een beetje op, wat dat voor een impact had!
Last edited by tijs08 on Mar-13-2002 at 23:27
Mar-13-2002 23:19
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Ik vind die van de Alpha Twins goeiiiiiiii!!!!!!!!
dies echt lekkaaaaa
dies van de 1e Qontact weet ik...
Mar-13-2002 23:24
Ruben_Dubbink
Rally Addict
Registered: Oct 2001
voor mij ook: klinkt best wel aardig,
heb al zin in Qontact!!!!
GreetZ RubDub
Mar-14-2002 06:43
LowRider
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2001
voor mij geldt: erg lekkah
niet TE goed want voor een themesong kan het wel iessiepiessie beter maar cker wel lekker!! (maar idd, twinkle is dan wel die 'te goed gewoon!')
Mar-14-2002 08:31
-TAIS-
Underground Attack!
Registered: Oct 2000
Helaas, ik kom niet verder dan "wel aardig". Hij valt me een beetje tegen eerlijk gezegd. Maar inderdaad, daarentegen is Twinkle wel een echt topplaat, wat een knaller!
Mar-14-2002 09:46
Jappio
.
Registered: Dec 2001
Ik vind m ook wel erg Lekkah! tis gewoon een lekker plaatje
Overigens sluit ik me aan bij de rest van de posts,, Twinkle is wel ietsiepietsie beter hehe
Mar-14-2002 11:09
LightForce
Totally Addicted
Registered: Sep 2001
Hmm vind hem wel aardig.
Verder sluit ik me aan bij de rest dat Dj Astrid vs Tommy Pulse - Twinkle wel een stuk beter is. Zelfs me pa vind die plaat zo goed dat ik hem elke keer in de auto moet aanhoren (vindt ik niet erg hoor )
Mar-14-2002 13:07
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
Ja best wel een leuk nummertje. Niet super goed, maar dus beetje gulden mideenweg nummertje. Had hem overigens nog nooit gehoord
Mar-14-2002 13:37
Gurian
Supreme tranceaddict
Registered: Nov 2001
Ik stem: erg lekkah
ma ja moet toegeven dat twinkle egt veel beter klinkt. Ma dat is al veel vaker gezegt
Mar-14-2002 15:25
Subsonik
Bad Mother ******
Registered: May 2001
Kvin de publiek sample in de break nogal erg G-Spott klinken, kvinnet een beetje 13 in n dozijn track , dus mn stem zal niet erg hoog zijn