|
|
|
|
 |
Mr_Pedro
tranceaddict
Registered: Aug 2006
|
|
|
Ik ga hier al een 4-tal jaren naar toe. Is altijd veel volk. Hebben al heel veel goeie dj's gedraaid, o.a. ook Dave Swayze. Vorig jaar heb ik me ook super geamuseerd met die Rotationz dj's (Hans & Tim), ik vind het echt héél jammer dat ze er niet bij zijn deze editie. Ik kijk wel uit naar Menno De Jong, van de 3 op de line-up is dat de enigste die ik nog nooit zien draaien heb.
Heb wel de indruk dat er dit jaar voor het eerst ook promotie wordt gemaakt via de juiste, grotere kanalen, ipv hier en daar een postertje in Deinze en omstreken.
Volgens mij opnieuw een aanrader!
|
|
Oct-02-2006 13:29
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Config
Elaba!

Registered: May 2006
|
|
|
Oct-15-2006 11:20
|
|
|
 |
 |
Config
Elaba!

Registered: May 2006
|
|
|
reviewke:
Gistern eerst afgeproken met de gasten van A.T.P aan thomas' huis.. Natuurlijk vond ik da weer ni , dan wat zever gehad ivm hun namen die blijkbaar niet op de guestlist stonden.. enfin we zijn bijna binnen en opeens hoor ik hun track driftations gedraaid worden door Elof, dus zij als 2 gekken die zaal binnenlopen , twas alleszins wel plezant om te horen dat Elof die track ook al support nu En volgende week maandag ook in zijn show op topradio 
Over Elof ni zo veel te zeggen, kga akkoord met mrcanon, het eerste uur was goed, daarna vond ik et ook wat minder..
YDR dan khad gehoord dat ie nogal rap hard durft draaien.. en tjah, da deed ie nu na een tijdje ook.. Adagio for strings gehoord en een beetje eerder in de set nog zijn versie van Born Slippy.. Wel nog Substate - Horizon (Mac Zimms Remix) gehoord, en blijf die toch een echt lekker knallerke vinden. Een van zijn laatste tracks was Derb - Derb, en dan weet je het al..
Menno dan.. vor zijn eerste track legde ie YDR's laatste plaat stil, en dan verwacht je zoon lekkere intro.. jammergenoeg kwam er daar nix van in huis en hoorde ik direct al iets door de speakers knallen waardoor ge weet dat er wellicht weinig van echte uplifting trance in huis gaat komen, en da was jammergenoeg (voor mij dan) niet het geval. Niet dat zijn set slecht was, maar khad echt gehoopt op wa meer trance. Jammer dat Menno niet geprobeerd heeft om trance te draaien en dan misschien over te schakelen indien er weinig respons was.. Nuja, heb wel redelijk was ID's gehoord en vooral de 2de ID vond ik echt wel goed en dat was wel een lekker trancerke 
4 platen voort einde vertrokken om Thomas' en Andy's vest uit mijn auto te gaan halen maar uiteindelijk ni meer truggekeerd omdat de dj na Menno maar een prutser was volgens dat ik hoorde van hen 
Mrcanon en BZRK tegengekomen dus, toffe gasten alletwee, en dan wat helpen ID'en met Mrcanon (jammergenoeg zonder handboeien en pepperspray, we hadden die echt wel kunnen gebruiken om YDR van da podium te krijgen )
|
|
Oct-15-2006 11:38
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 17:46.
Forum Rules: