Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Gestoord wordt je er van wie kan me helpen
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Marco Harleman
tranceaddict

Registered: Aug 2001
Evil1 Gestoord wordt je er van wie kan me helpen

Ik wordt helemaal schijtziek van al die mailtjes die de naar 10 of meer mensen door moet sturen. Vandaag ook weer 2. Das dus 2 teveel. Ik ben een beetje aan het zoeken nu naar een progje wat anoniem een mail bomb op die persoon af kan sturen. Is er iemand die weet waar die te krijgen zijn en hoe ze ongeveer werken? Ik heb bij astalavista al wel gezocht, maar het is mo nog niet duidelijk. Ik heb wel wat gevonden, maar het is eigenlijk niet duidelijk hoe het werkt. Heeft iemand hier ervaring mee???

Old Post Mar-15-2002 10:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for Marco Harleman Click here to Send Marco Harleman a Private Message Visit Marco Harleman's homepage! Add Marco Harleman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight

Registered: Jan 2001

JA, ik weet hoe ze werken maar ik ga je niet helpen, je mag t lekker allemaal zelf uitzoeken . Ik krijg per dag bijna 80 mail en er zit een DELETE knop op en die gebruikik dan.

Een mail bom is echt enorm irritant. Hij stuurt dan gewoon 1000 of 10.000 mail naar diegene toe net zolang tot alles ontvangen is. Maar bij hotmail heeft dat geen zin omdat de afzender gelijk geblocked wordt als er teveel ineens komen.

Old Post Mar-15-2002 11:19 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Marco Harleman
tranceaddict

Registered: Aug 2001

Aha in ieder geval voor de tip. Het is nl een hotmail adres wat ik ff wil zieken, dus dat wil niet op die manier. Misschien is er een andere manier om die persoon ff te treiteren???

(P.S. het gaat hier niet over iemand die hier op het forum zit dus daar hoef je je niet druk over te maken)

Old Post Mar-15-2002 11:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for Marco Harleman Click here to Send Marco Harleman a Private Message Visit Marco Harleman's homepage! Add Marco Harleman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight

quote:
Originally posted by Marco Harleman
P.S. het gaat hier niet over iemand die hier op het forum zit dus daar hoef je je niet druk over te maken

Maakt nie uit. Het is wel heel makkelijk zo om iemand te treiteren. Beetje zinloos, wees zelf creatief...

Old Post Mar-15-2002 12:32 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Menno
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2001

Ik krijg ook altijd van die irritante mailtjes. Zo van 'stuur dit mailtje terug als je een echte vriend bent' of 'als je dit mailtje doorstuurt naar 10 mensen heb je de rest van je leven geluk'...
Aan het begin las ik ze nog wel maar nu is het gelijk de 'delete-knop'..

Old Post Mar-15-2002 19:08  Netherlands
Click Here to See the Profile for Menno Click here to Send Menno a Private Message Add Menno to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ Bazz
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2001

ja ik word er ook soms schijtziek van
de laatste tijd reply ik ze en scheld ik degene ff de huid vol
dat begint nu wel te helpen merk ik

ennuh over die mailbomb, ik kan er denk ik wel 1tje in elkaar prutsen

Old Post Mar-15-2002 20:07  Netherlands
Click Here to See the Profile for DJ Bazz Click here to Send DJ Bazz a Private Message Visit DJ Bazz's homepage! Add DJ Bazz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mido
God is a DJ, So am I

Registered: Jun 2001

Weet je wat mijn mening is.....

Jij vind het irritant. Maar op het moment dat jij een mailbom stuurt doe jij precies het zelfde en ben jij net zo irritant.

Plus dat je niet alleen diegene treiterd maar ook de rest van de mensen op internet.

Want door mensen zoals jij die een mailbom willen sturen en mensen die die l@me mailtjes sturen wordt het fokking internet zo l@me traag.

En ik ga er niet meer woorden aan vuil maken. Want ik vind het hoogst irritant.

Maar goed.......

Even mijn beroemde oude gezegde weer boven water halen:

Wie ben ik in godsnaam???

Old Post Mar-15-2002 21:14  Netherlands
Click Here to See the Profile for mido Click here to Send mido a Private Message Visit mido's homepage! Add mido to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Henkie_henk
Almighty Trance Addict

ik vind de fwd meeltjes die ik van petrus krijg altijd wel fijn eiglijk..

en 2 fwds p dag.. jonge wat maakt dat nou uit.. sommige krijge der 30.. gewoon tege dat lieve meisje zeggen dat er helemaal geen ziek kindje in ziekenhuis ligt en dat ie ook geen dubbeltje krijgt voor elk meeltje.. ookal zou ie dat wel krijgen.. ik wil geen fwd meeltjes meer.. dat helpt echt hoor.

-
-
http://www.rustzachtpim.tk/
-
-
Rust Zacht Pim

Old Post Mar-16-2002 09:06 
Click Here to See the Profile for Henkie_henk Click here to Send Henkie_henk a Private Message Visit Henkie_henk's homepage! Add Henkie_henk to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Creamfields23
Bunga Bunga alliance

Registered: Sep 2001
Ik ken je niet helemaal helpen maar je kan dit terug sturen!!

Volgens mij kent iedereen dit probleem maar het enige probleem bij mij is dat die mailtjes altijd van vrouwen afkomt!! Wil toch wel wat zeggen Of niet!!!! maar je ken deze terug sturen ik vind hem supervet Komt ie!!!:

Hoi, mijn naam is Basmati Kasaar. Ik lijd aan zeldzame en
dodelijke ziektes , zwakke scores op eindexamens, extreme maagdelijkheid,
angst om gekidnapt te worden en geëxecuteerd door een anale elektroshok
en schuldig aan het niet forwarden van een 50 biljoental stomme
kettingbrieven, mij toegezonden door mensen die er in geloven dat
als je ze doorstuurt, er genoeg geld kan verzameld worden voor een arm
klein 6-jarig meisje met een tepel op haar voorhoofd, om deze te
laten amputeren voordat haar ouders haar verkopen aan de reizende
freakshow.

Geloof je nu echt dat Bill Gates jou en iedereen naar wie je deze
mail doorstuurt 1000 dollar zal geven? Wat is je IQ? Nee, ook geen
MP3-speler...

OOOOHH KIJK EENS HIER! Als ik deze pagina naar beneden scroll en
een wens maak, word ik gepakt door alle PlayGirlmodellen op aarde!

Zever in pakskes. Dus in feite is deze boodschap een BIG FUCK YOU
aan alle mensen die niet beters te doen hebben dan mij dergelijke
stomme kettingmailforwards door te sturen of mij de zoveelste keer te
waarschuwen dat Hotmail, Yahoo! of wat voor service dan ook deze
keer ECHT WEL gaat stoppen!

Waarschijnlijk zullen de kwade Kettingbriefgeesten onder mijn bed
komen kruipen en me in mijn slaap betoveren omdat ik een kettingbrief,
opgestart door Jesus himself in het jaar 20, naar Zijn land
gebracht door enkele gefrustreerde pelgrims, en als hij het jaar 2000
haalt, zal het verschijnen in het 'Guinnes Book Of World Records' voor de
langst durende onbeschaamde dwaasheid. Fuck them.

Als je me iets wil forwarden, dan liefst iets op zijn minst een
'beetje' amusant. Ik heb zodanig veel 'send this to 50 of your
closest friends, and this poor, wretched excuse for a human being will
somehow receive a nickel from some omniscient being' gehad dat het mij
ferm tot hier zit. Ik geef gene fok!! Komaan, toon een klein teken van
intelligentie, en denk er eens over na wat je eigenlijke bijdrage
is in het leven voor het zenden van al die forwards. En dan nog eens de
kans dat het je populariteit een enorrrme deuk geeft.

Old Post Mar-16-2002 18:46  Netherlands
Click Here to See the Profile for Creamfields23 Click here to Send Creamfields23 a Private Message Add Creamfields23 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001

die van Jukx was toch nog wel wat leuker vond ik
(zie andere gelijksoortige thread, ik weet zeker dat optimus die wel even naar boven wil vissen, he Optimus?

Old Post Mar-17-2002 10:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

quote:
Originally posted by Eye-Riz
die van Jukx was toch nog wel wat leuker vond ik
(zie andere gelijksoortige thread, ik weet zeker dat optimus die wel even naar boven wil vissen, he Optimus?

uw wens is mijn bevel

t was trouwnes Junkx niet Jukx

quote:
AAAAAAAAAH gestoord wordt je ervan.... Die achterlijke ketting mails...

Ik lijd aan zeer zeldzame en dodelijke ziektes, slechte cijfers,
extreme Paranoide, angsten om gekidnapt te worden en vervolgens te worden geëxecuteerd door middel van anale electrocutie, en schuldgevoelens vanwege het niet forwarden van 50 miljoen fucking kettingbrieven die toegestuurd worden door mensen die nog echt geloven ook dat als je ze doorstuurt, het kleine 6-jaar-oude meisje in Arkansas met borsten op d'r voorhoofd dan genoeg geld bijeen kan sprokkelen om ze te laten verwijderen vóórdat haar Redneck-oudershaar verkopen aan de reizende freak-show.
Geloof je trouwens echt dat Bill Gates jou en iedereen naar wie je "zijn" emailtje stuurt $1,000 gaat geven? Hoe STOM ben je wel niet? "Ooooh, kijk nou! Alsik deze pagina naar beneden scroll en een wens doe, wordt ik 3 keergepakt door elk Playboy-meisje uit 't laatste magazine!" Wat een BULLSHIT. Dus, simpel gezien, is dit mailtje een BIG FUCK aan allemensen die niets beters te doen hebben dan allemaal stomme kettingbrief-mailtjes te sturen. Misschien komen de kwaadaardige kettingbrief-lepralijders wel naar mijn kamer, en laten ze een geit
mij van achteren pakken in mijn slaap, omdat ik de ketting verbreek die door Jozef was gestart in het jaar 5 na Christus en naar dit land was gebracht door dwergpelgrims die met de Mayflower meereisden, zodat als de ketting het haalt tot 2005 hij in het Guinnes Book of Records komt als langste ononderbroken blijkgeving van zwakzinnige domheid. Fuck them.

Als je iets doorstuurt, stuur me dan op z'n minst iets dat een béétje leuk is. Ik heb al de "zend dit naar 50 van je beste vrienden, en dit zielige excuus voor een mens zal op een of andere manier een stuiver krijgen van een alom aanwezig wezen"-doorstuurmailtjes al 90 keer gezien. I don't fucking care. Geef een beetje blijk van je intelligentie en denk eens na over waar je eigenlijk aan meehelpt door die kettingmailtjes door te sturen. Hoogstwaarschijnlijk is het je eigen onpopulariteit.

DE VIER BASISTYPES KETTINGMAILTJES
Ketting Mail Type 1
(scroll naar beneden) Maak een wens!!! Nee, echt, ga verder en maak
een wens!!! Oh, asjeblieft, anders gaat er nooit meer iemand met je
uit!!! Wens > > > Iets anders!!! Niet dat, klein viezerikje!
************************Wordt je vinger al moe? ******************
******************STOP!!!! **********************Dat was leuk he
********************** *******************'k hoop dat je een grote
wens hebt gemaakt Oke, om je schuldig te laten voelen, ga ik 't
volgende doen.
Ten eerste, als je dit niet binnen 5 seconden naar 5096 mensen stuurt, zal je worden verkracht door een gestoorde geit en van een gebouw worden afgeworpen in een grote hoop stront. Echt
waar! Want, DIT mailtje is niet zoals al die andere nepbrieven,
deze is ECHT!! SERIEUS!!! Hier is hoe het gaat:Stuur dit naar 1
persoon: Één persoon zal pissig op je zijn omdat je hem eens stomme
kettingmail hebt gestuurd. *Stuur dit naar 2-5 personen: 2-5
personen zullen pissig op je zijn omdat je hen een stomme
kettingmail hebt gestuurd. *Stuur dit naar 5-10 personen: 5-10
personen zullen pissig op je zijn omdat je hen een stomme
kettingmail hebt gestuurd, en vormen mogelijk een complot tegen
jou. *Stuur dit naar 10-20 personen: 10-20 personen zullen pissig op je zijn omdat je hen een stomme kettingmail hebt gestuurd, en zullen je huis afbranden (met jou erin). Thanks!!!! Veel Geluk!!!!

Ketting Mail Type 2
Hoi, en dank je wel voor het lezen van deze
brief. Zie je, er is namelijk een verhongerend klein jongetje in
Baklaliviatatlaglooshen die geen armen,geen benen, geen ouders en geen geiten heeft. Dit kleine jongetje z'n leven is gered, omdat elke keer als jij dit doorstuurt, een gulden zal worden gedoneerd aan het
Kleine-Verhongerende-Armloze-Beenloze-Geitloze-Jongetje-uit-Baklaliviatatlaglooshen
Fonds (KVABGJBF). Oh, en denk eraan, we hebben absoluut geen enkele manier om al die emailtjes te kunnen tellen die worden
doorgestuurd, en dit is eigenlijk grote bullshit. Dus, stuur het
door! Stuur dit naar 5 mensen in de volgende 47 seconden! Oh, en niet vergeten: als je het per ongeluk naar 4 of 6 mensen stuurt, zal je onmiddelijk sterven. Nogmaals dank je!!

Ketting Mail Type 3
Hoj daar!! Deze kettingmail bestaat al sinds 1897. Dit is absoluut
geweldig omdat er in die tijd nog geen email was, en waarschijnlijk lang niet zoveel hoopjes ellende met niets beter te doen dan deze dingen te forwarden. Dus, hier is hoe het werkt: Stuur dit naar 15,067 mensen in de volgende 7 minuten of er zal je iets verschrikkelijks overkomen, zoals:
*Bizarre Horror Story #1.
Gerda was terug aan het lopen van school naar huis op zaterdag. Ze had recent deze brief ontvangen en hem genegeerd. Ze struikelde door een scheurtje op het voetpad, viel in een open put, werd weggespoeld door de riolering in een vloed van drolletjes, en dook aan het eind van de buis al vliegend door de lucht de waterzuiveringsinstallatie in. Niet alleen stonk ze afgrijselijk, ze stierf. Dit Zou Jou Kunnen Gebeuren!!! *Bizarre Horror Story #2
Eddy Dijkstra, een 26 jaar oude jongen, kreeg deze brief en negeerde
hem. Later, dezelfde dag nog, werd hij geschept door een auto, net
als zijn vriend. Ze stierven beiden en gingen naar de hel. Ze
waren gedoemd elke dag lieve pluizige katjes te eten, voor eeuwig.
Dit Kan Jou Ook Gebeuren!!! Denk eraan, ook jij kan eindigen zoals Gerda en Eddy. Stuur dit mailtje gewoon naar al je loser
vrienden, en alles is in orde.

Ketting Mail Type 4
Alsof je erom geeft, hier is een gedicht dat ik schreef. Stuur het
naar al je vrienden. VRIENDEN Een vriend is iemand die er altijd
voor je is. Een vriend is iemand die jou mag, zelfs als je naar
stront stinkt, en je uit je bek meurt alsof je kattebrokken hebt
gegeten. Een vriend is iemand die je mag, zelfs al je eruit ziet
als een afgehakt koeiehoofd. Een vriend is iemand die opruimt nadat je jezelf weer eens hebt bemest.
Een vriend is iemand die bij je blijft als je huilt om je
verschrikkelijk zielig leventje.
Een vriend is iemand die doet alsof ze je mogen als ze eigenlijk
denken dat je verkracht zou moeten worden door woeste chimpanzees, en dan voor
duivelse honden geworpen moet worden Een vriend is iemand die je toilet schrobt, stofzuigt, de loonstrook pakt en dan vertrekt, en zeer slecht Nederlands spreekt... Oh nee, sorry, dat is de schoonmaakster. Een vriend is iemand die die jou geen
kettingmailtjes stuurt omdat hij zichzelf graag rijk ziet worden.
Stuur dit nu door! Als je 't niet doet, zul je nooit meer sex
hebben.
Het nut van deze mail? Als je een of andere kettingmail krijgt die
je bedreigt om saai of ongelukkig te worden voor de rest van je
leven, delete het. Als het grappig is, stuur het dan door. Maak
mensen niet pissig door ze een schuldgevoel te geven over een
lepralijer in Botswana, die geen tanden heeft, en al 27 jaar
vastgebonden zit aan een dode olifant, en alleen gered kan worden door de 5 cent per email die hij ontvangt als jij dit doorstuurt, omdat jij anders net als Gerda eindigt. Okej?
Stuur dit nu maar door naar iedereen, anders wordt je anaal genomen door een geit als je snachts ligt te pitten.

Kortom,

STUUR MIJ GEEN KETTING MAILS MEER!!!...

Ik dank U...

[-JX-] AKA JunKX

en de link voor deze thread

http://www.tranceaddict.com/forums/...20&pagenumber=1

Old Post Mar-17-2002 12:28 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JunKX
Supreme tranceaddict

wow......

Old Post Mar-17-2002 15:32 
Click Here to See the Profile for JunKX Click here to Send JunKX a Private Message Add JunKX to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Gestoord wordt je er van wie kan me helpen
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackS100 - Flatliners or Flatliners Revisited ?? [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMax Graham - "Automatic Weapon" [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:42.

Forum Rules: